Olkavarren paksuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gilmour
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jake83 sanoi:
Eilen voice kanavalla oli vieraana uimahyppääjä Joona Puhakka eli tämä kaveri http://cache.daylife.com/imageserve/...jVb5M/610x.jpg

Häneltä mitattiin käden ympärysmitta ja tulos oli järisyttävä 35cm!

:offtopic:
Eipä nuo uimarit juuri mitään Savolaisen hanskoja tartte.

Toisaalta sama heppu joskus kauan sitten lehdissä suureen ääneen kertoi kuinka lihas tarttuu häneen kovin helpolla eikä voi siksi juuri tehdä salitreeniä :hyvä:

39cm, uskomattoman paskat kehittymään mulla. Joskus oltu nippa nappa 40cm luokassa mutta näin dieetillä tottakai se on käsi joka pienenee ensimmäisenä ja maha viimesenä :D Niin ja mitat 179/86.

34cm kylmiltään. Ja kunnon pumpissa varmaan ~35cm

Ikää 15. 165/65 ja treeniä n. 1,5v. Rasvat jotain 12% luokkaa, epävarman digivaa'an mukaan...

Eipä se häävi ole, mutta omaan kokoon suhteutettuna kai ihan ok.

E. Kun alottelin treenit, hauis oli karmaisevat 28cm! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toiset taitaa ilmotella noita tuloksia hauis jännitettynä ja toiset taas käsi löysänä. Omat mitat oli löysänä 32cm ja jänitettynä 37cm ja salireeniä aktiivisesti vasta 4-5kk takana. :o

kylmiltään 38 ja pumpissa ehkä 39-40.

2003-2004 se oli kylmillään 41 pintaan ja rasvaa valittettavasti tullut jonkinverran lisää se jälkeen.

178/85

177/105
hauis 45cm
forkku 40cm

Hyvin säilynyt kun ei ole tullut käytyä salilla 6kk. Vain todella satunaista ja kevyttä koti treenaamista.

Kylmänä kun jännittää niin 40cm on olkavarsi... Pumpissa en oo mitannu. Mut mä oon muutenki tällänen vaahtosammuttimen kokonen 169 pitkä ja painoa 82,5 :D

Kylmänä kun jännittää niin 40cm on olkavarsi... Pumpissa en oo mitannu. Mut mä oon muutenki tällänen vaahtosammuttimen kokonen 169 pitkä ja painoa 82,5 :D

Lyhyillä on isot kädet. En ole elävässä elämässä nähnyt muilla kuin max 170cm pitusilla oikeasti isoja käsiä. Ja monesti kovia penkkaamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom