Tämmönen kysymys että missä vaiheessa syytä huolestua olkapäiden liikkuvuuden suhteen kun tuntuu jo olevan melko jäykkää tavaraa. Tämä varmaan suoraan vaikuttaa rintatreeniinkin kun voipi olla että jonkinlaista "eteenpäin kääntymistäkin" on tapahtunut... Nuorempaa polvea olen, vuotta vaille täysi-ikäinen, joten tässähän on ura vasta alussa ni ei viittis paikkoja turmella!! :D :D
Pointti siis mikä paras liike rinnalle jotta välttäisi olkapäiden ylimääräisen rasittamisen ja itse varsinainen harjoitettava, rinta, paisuis ku pulla taikina? Toisaalta kuinka usein ja hartaasti venyttelette? Minkälaisia venytyksiä nimenomaan hartiaseutua ja olkapäiden liikkuvuutta ajatellen käytätte?
Pointti siis mikä paras liike rinnalle jotta välttäisi olkapäiden ylimääräisen rasittamisen ja itse varsinainen harjoitettava, rinta, paisuis ku pulla taikina? Toisaalta kuinka usein ja hartaasti venyttelette? Minkälaisia venytyksiä nimenomaan hartiaseutua ja olkapäiden liikkuvuutta ajatellen käytätte?
mutta alkaa jo pikku hiljaa helpottaa). Poweria sinne yläselkään ja takaolkapäihin ja paljon pitkiä venytyksiä rinnalle ja etuolkapäille.
Mites kun tykkään tuon tehdä niin että makaan mahallani tasapenkillä ja siitä vipunostot taakse, painot ihan kehonsuuntaisesti eikä poikittain kuten tuolla jannulla liikeradan lopussa. Mun mielestäni ottaa hyvin takaolkapäihin, vaan eikö tätä muka kukaan muu tee näin?