Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kride sanoi:Aika paljon liikkeitä olkapäille, onko sinulla olkapäät erikseen vai teetkö jonkun toisen treenin ohella?
Mites toi pystypunnerrus taljassa narulla menee??...DickSteel sanoi:Se on vähän yksilöllistä miten se pystypunnerrus sopii kenellekin. Itse ainakin väänsin sitä liikettä tangolla koko syksyn ilman ongelmia. Liikettähän voi tehdä myös taljassa narulla tai käsipainoilla jolloin liikerata on luonnollisempi.
Joo minäkin olen tehnyt vuosia eri variaatioita PYSTYSOUDUSTA mutta PYSTYPUNNERRUS taljassa narulla vaan rupes naurattaan et mitenköhän mahtaa luonnistua...DickSteel sanoi:no siis esim. ristitaljan siihen alataljaan laitetaan sellainen paksu naru jonka päissä on solmut (käytetään yleensä ojentajaliikkeissä ylätaljassa). Otetaan narun päistä kiinni ja vedellään ylöspäin. Hieman hankala selittää, pitäs etsiä kuvia jostain..
dogi sanoi:Itse jättäisin kohautukset päivälle jolloin tehdään yläselkä.. kannatusta?
Samaa mieltä, siksi että liikkeitä on aivan tarpeeksi jo muutenkin.dogi sanoi:Itse jättäisin kohautukset päivälle jolloin tehdään yläselkä.. kannatusta?
Lääninsonni sanoi:Joo minäkin olen tehnyt vuosia eri variaatioita PYSTYSOUDUSTA mutta PYSTYPUNNERRUS taljassa narulla vaan rupes naurattaan et mitenköhän mahtaa luonnistua...
dogi sanoi:Itse jättäisin kohautukset päivälle jolloin tehdään yläselkä.. kannatusta?