Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uusio sanoi:Mä vaihtaisin noi viparit eteen vaikka pystypunnerrukseen
hafanafa sanoi:Kyllä ainakin mun mielestä olkapääliikkeiden kuningas on pystypunnerrus käsipainoilla. Ainut probleema siin on et saa ne hanttelit oikeeseen asentoon et voi alottaa. Jotku 30kg:n hanttelit pitää ainakin mun vetää ylös kauheella heijarilla ku aina ei ole avustajaa saatavilla..
Sukulaku sanoi:Pistä kässäri polvelle ja nosta polven kanssa.
hafanafa sanoi:???. en nyt osaa ajatella oikein et mites toi onnistus. Siis en oo penkkiä tekemäs vaan pystypunnerrusta ja ongelmana on saaha molemmat kässärit yhtaikaa olkapäiden päälle.
Sukulaku sanoi:Istut penkillä selkä suorassa käsipainot polvilla. Sitten vain nostat yhden käsipainon kerrallaan olkapäiden tasalle ja avitat vähän hauiksella. Selkänoja auttanee.
Juhasu sanoi:Mites selkänojan kulman tulisi olla? Pystyimmässä asennossa jos haluaa vähänkin reilummilla käsipainoilla tehdä(toistot kuitenkin kymmenen luokkaa), meinaa selkä jotenkin mennä vähän mutkalle. Alaselkä niinkuin irtoaa selkänojasta. Selkänojaa yhdellä pykälällä taaksepäin laittamalla pysyy selkä paremmin kuosissa. Olisiko parasta pienentää painoja vai selkänojan kulmaa säätää, vai meneekö tuolloin liike enemmän etuolkapäille?
Sukulaku sanoi:Pistä kässäri polvelle ja nosta polven kanssa.
and1_ sanoi:tääl vois varmaa kysyy,et millä liikeil saa treenattuu hyvin etuolkapäätä? penkis ja kapees penkis tulee niitä ainaki,mut on varmastikkin muitakin?