Olkapään takaosa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve,

Elikkäs ongelmana on ns. olkapään takaosan ja ojentajan kohdilla oleva "liika rasva". Mikä on käsitääkseni aika yleistä että siellä on monilla "liikaa" rasvaa. Olen 78kg 178cm. Treenaillut olen noin 2,5v. Muihin vartalon osa alueisiin olen tyytyväinen ja lihakset näkyvät hyvin ko.aluetta lukuun ottamatta. Eli kaipaisin liikkeitä ja vinkkejä/neuvoja tuon alueen parantamiseen! En usko että ruokavaliossa on vikaa koska muut osa alueet ovat ok kunnossa.

Kiitokset etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onneksi olkoon, sinulle on kasvanut ojentajalihakset. :) Siellä ne pömpöttää siis rasvan alla, mutta rasvan määrä kyllä häviää dieetatessa myös tuolta mainitsemaltasi ongelma-alueelta. Mulla tulee sama ilmiö n. 14 % rasvoissa, joten yritän pitää kympin tuntumassa. :)

Zone-sarja -42%
Jep..kiitos vastauksesta. Jäi vielä kaivelemaan toi homma et mitä liikkeitä salilla olis tehtävä jotta rasvat palaisi nopeasti ko.alueelta. Normaalit ojentaja & olkapää likkeet pitkillä sarjoilla(10-15)?! Vai kuinka?

Originally posted by Kparta
Jep..kiitos vastauksesta. Jäi vielä kaivelemaan toi homma et mitä liikkeitä salilla olis tehtävä jotta rasvat palaisi nopeasti ko.alueelta. Normaalit ojentaja & olkapää likkeet pitkillä sarjoilla(10-15)?! Vai kuinka?

Kuntopyörää ja kävelymattoa. Eipä taida anaerobinen liikunta erityisemmin rasvaa polttaa, varsinkaan paikallisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom