- Ikä
- 38
Tehdessäni olkapää-/rinta-, sekä joitain selkäliikkeitä huomaan vasemman solisluuni hieman nousevan ylöspäin ja ns muljahtavan. Aluksi tää ei juuri haitannut vaikkakin tuntui aika epämiellyttävältä. Nyt se on kuitenkin alkanut vaivaamaan ja olen sen takia joutunut olemaan jonkun aikaa täysin ilman rinta-ja olkapäätreeniä. Muljahdus tapahtuu nimenomaan sillon kun nostan olkavarttani yli vaakatason ja joskus myös muulloin esim. ristivedossa. Epäilisin että ongelma on jossain kiertäjäkalvosimen jänteissä tms. sillä kipu ei tunnu ulkopuolisissa lihaksissa lainkaan. Olisiko kenelläkään mitään tietoa asiasta vai kannattaako minun käydä kysymässä lääkärissä tai vastaavassa?? Olen nyt ollut pari viikkoa pahemmin rasittamatta kyseisiä lihaksia mutta kipu sen kun jatkuu! aika helvetin perseestä jos joutuu kokonaan jättämään rinnan ja hartiat treenaamatta kun joku pikkulihas käy vittuilemaan ! :wall:
Huomauttaisin että olen treenannut vasta vähän aikaa ja ongelma on ollut minulla paljon kauemmin.
kiitos kaikille avusta.
Huomauttaisin että olen treenannut vasta vähän aikaa ja ongelma on ollut minulla paljon kauemmin.
kiitos kaikille avusta.