olkapää treeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vuori
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
mitä liikkeitä pitäis tehdä että olkapäät vahvistuisivat??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Smithissä tehtävässä punnerruksesta on varmaan hyvä aloitella koska olet vielä aloittelija. Pääset paremmin tutuksi liiikeradan kanssa eikä tarvitse pelätä loukkaantumista ainakaan niin paljon kuin vapailla painoilla treenatessa.

Oma (aika vakio?) olkapääsetti:

viikko1:
2x8-12 pystypunnerrus käsipainoilla
3x8-12 vipunostot sivuille

viikko2:
2x8-12 arnold-punnerrus
3x8-12 vipunostot sivuille

Lisäksi teen vipareita etukumarassa takaolkapäille selkäpäivänä ja tietysti epäsuoraa rasitusta tulee reilusti (dippi,penkki ym.). Hyvin on toiminut :thumbs:

Mulle ei toi pystypunnerrus tunnu sopivan sitten millään... Oon koittanu tehdä istuen ja seisten, käsipainoilla ja tangolla, mutta aina menee selkä niin mutkalle, että sattuu oikein perkeleesti. Muutaman ekan toiston on ihan ok, mutta sitten rupee sattumaan. Nyt vedän pelkästään jotain hikisiä vipareita! :wall:

Originally posted by moppe
Mulle ei toi pystypunnerrus tunnu sopivan sitten millään... Oon koittanu tehdä istuen ja seisten, käsipainoilla ja tangolla, mutta aina menee selkä niin mutkalle, että sattuu oikein perkeleesti. Muutaman ekan toiston on ihan ok, mutta sitten rupee sattumaan. Nyt vedän pelkästään jotain hikisiä vipareita! :wall:

Tuli vaan mieleen että käytä vyötä! jos et jo käytä....

Originally posted by moppe

Älä nostele liian isoilla painoilla, jos selkä ei kestä. Tee vaikka pidempää sarjaa vipareiden jälkeen.

Oletko muuten kokeillut pystysoutua? Ottaa ranteisiin ikävästi huonolla tekniikalla mutta mulla ainakin toimii hyvin käsipainojen kanssa rystyset vastakkain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom