- Ikä
- 40
En oikein tiennyt, että minne tätä postaisin...Ja kun aloittelija olen.. Haulla etin noita olkapää-vaivoja, mutta kaikki tuntu olevan melkosen erilaisia ja ehkäpä pahemmaksi äityneitä kun mun. Eli ois oikeassa olkapäässä pieni kipu (ei mikään iso, ehkä enemmänkin vihlonta) pikkusen se myös vihloo jos käsi on melko ääripäässä esim. takkia laitettaessa päälle. Penkissä nostattaessa jos kyynärpää menee kehon tasolle ja ehkä hieman aiemminkin. Myöskin PecDeckissä lähtötilanteessa (laite on ihan takana, niin vihlasee pikkuisen ku punnertaa laitteen liikkeelle). Viime treenissä kun tein rinnallevetoja taljalla, niin ai että vihlasi kivasti olkapää ja jälkeenpäinkin tuntu pikkusen.
Pietin 1vkon lepoa ei kuitenkaan totaalilepoa, vaan jotain tuli tehtyä mutta olkapää ei sen parempi ollu kuitenkaan kun salilla itse liikkeitä pääsi tekemään.
Siitä harmillinen vaiva, että ei oikein voi tehdä mitään liikkeitä.. Vissii hauiskäännöt edessä seuraavat 2vkoa :D
Ilmeisesti taukoa kannattaa piettää ettei hajoa pahemmin?
Ps: voisko johtua, että tein kalvosinkiertäjä-liikkeitä liian isoilla painoilla liian nopeasti?
Pietin 1vkon lepoa ei kuitenkaan totaalilepoa, vaan jotain tuli tehtyä mutta olkapää ei sen parempi ollu kuitenkaan kun salilla itse liikkeitä pääsi tekemään.
Siitä harmillinen vaiva, että ei oikein voi tehdä mitään liikkeitä.. Vissii hauiskäännöt edessä seuraavat 2vkoa :D
Ilmeisesti taukoa kannattaa piettää ettei hajoa pahemmin?
Ps: voisko johtua, että tein kalvosinkiertäjä-liikkeitä liian isoilla painoilla liian nopeasti?