Olisin kiitollinen avusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olen käynyt tässä salilla kohta puoli vuotta ja kehitykseen on tullut aika stoppi. Olen tehnyt kolmijakoisella ohjelmalla ja tarkoitus olisi siirtyä nelijakoiseen. Tässä vähän osviittaa treenauksesta Tasapenkkipunnerrus max 65,5 kg
Jalkaprässi 3*12*230
Pystypunnerrrus niskantakaa 3*35*10

Ei toi paljon mitään kerro, mutta toivottavasti se antaa jotain osviittaa.

SUURI KIITOS NIILLE JOTKA AUTTAA.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse kysymys jäi nyt itseltäni ainakin huomaamatta/tajuamatta. Jos 4-jakoista ohjelmaa haet niin serchilla vaa, varmasti löytyy.

Suosittelen ehdottomasti omaa ohjelmaani.

1. Rinta, ojentaja
2. Jalat, pohkeet
3. Olkapäät, hauis
4. Selkä

Pääliikkeet kannattaa treenata mahdollisimman intensiivisesti ja pitää toistot apuliikkeissä 8-12 kohdalla. Käytä vapaita painoja mahdollisimman paljon ja älä unohda raskaita perusliikkeitä.

Tsemppiä.

1. Rinta, hauis
2. Jalat
3. Ojentaja,Olkapäät
4. Selkä

Tuossa ois ihan kohtuu jako jolla saat ainakin myös sen penkin nouseen kun sitä kuitenkin haluut :)

neutraali sanoi:
1. Rinta, hauis
2. Jalat
3. Ojentaja,Olkapäät
4. Selkä

Tuossa ois ihan kohtuu jako jolla saat ainakin myös sen penkin nouseen kun sitä kuitenkin haluut :)
Annan oman ääneni kanssa tälle jaolle. Kovin pitkää kokemusta ei muistakaan jaoista kylläkään ole, mutta itselleni ei tuntunut ainakaan tuo selän ja hauiksen eikä rinnan ja ojentajien yhdistäminen oikein toimivan. Tietysti sen oman jutun löytäminen vaatii kokeilemista, eikä kukaan voi sinulle antaa sitä ohjelmien ohjelmaa, se sinun täytyy itse selvittää. Tämä kuitenkin on ainakin kokeilemisen arvoinen jako omasta mielestäni. Tsemppiä :thumbs:

neutraali sanoi:
1. Rinta, hauis
2. Jalat
3. Ojentaja,Olkapäät
4. Selkä

Itse teen niin, että jalat ja selkä vaihtaa paikkaa. Kunnon jalkatreenin jälkeen ei ole kiva tehdä esim. maastavetoa jos ei ole palautunut kunnolla. Tähän asti itselläni toiminut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom