Olisiko hyvä ohjelma??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paawo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Tarkoitus olisi lisätä vähän lihasmassaa mutta onnistuisiko se hyvin tuollaisella ohjelmalla??

Maanantai:
Rinta, selkä
- Penkkipunnerrus 3 x 8-12
- Vinopenkki 3 x 8-12
- Vipunosto maaten 3 x 8-12
- Ylätalja 3 x 8-12
- Kohautukset 3 x 8-12
- Selkä 2 x max (painon kanssa)
- Vatsat

Keskiviikko:
Olkapäät, kädet
- Ylöstyöntö 2 x 8-12
- Vipunosto sivulle 2 x 8-12
- Pystysoutu 2 x 8-12
- Hauiskääntö 2 x 8-12
- Istuen käsipainoilla 2 x 8-12
- Keskitetty hauis 2 x 8-12
- Ojentajat talja 2 x 8-12
- Ranskalainen punnerrus 2 x 8-12
- Rannekääntö vast. 2 x 8-12
- Rannekääntö myöt. 2 x 8-12

Perjantai:
Reidet, pohkeet
- Reisiojennus 2 x 8-12
- Kyykky 2 x 8-12
- Askelkyykky 2 x 8-12
- Pohkeet, prässillä 2 x 8-12
- Pohjenousu 2 x 8-12
- Vatsat

Hyvältähän tuo näyttää mutta yläselkä huutaa lisää rankaisua. Nyrkkisääntönä laittaisin yläselälle vähintään saman määrän sarjoja kuin rinnalle, jopa enemmän. Ylätaljaa, alataljaa, kulmasoutuja...

Myös takareidet kaipaisivat mielestäni lisää löylyä, julle ja maastavedot ovat erinomaisia tarkoitukseen.

Muistat vain syödä ja levätä paljon tuon lisäksi niin kasvu on väistämätön.

,,,,,,,,,,,

Kukaan ei jaxa varmaan enää näihin ..."onko hyvä ohjelma " kysymyksiin vastailla. Tutustu näihin sivuihin ja näät 500 hyväää ohjelmaa ja 50000 erilaista mielipidettä, onko ne 500 hyvää sitten kuitenkaan hyviä. :confused:

Mun mielipide on että ohjelmasi voi toimiakkin mutta itse en noin treenaisi koskaan. toistomäärät ja sarjat aika ok...sielläkin toki kummallisuuksia...mutta toi jaoettelu kummastuttaa ainakin minua....

Hyvin jaksaa vastailla kun syö riittävästi hiilareita.

Ihan jees ohjelmalta vaikuttaa, tärkeintä tietysti se, että koet itse että ohjelma toimii ja että lihasryhmät kerkeävät palautua seuraavaan harjoitukseen.
Ravinto on kuitenkin varmasti melkein yhtä tärkeätä kuin oikeanlainen ohjelma, eli kannattaa tutustua foorumin saloihin.

Re: ,,,,,,,,,,,

Originally posted by vapaudenpatsas
Mun mielipide on että ohjelmasi voi toimiakkin mutta itse en noin treenaisi koskaan. toistomäärät ja sarjat aika ok...sielläkin toki kummallisuuksia...mutta toi jaoettelu kummastuttaa ainakin minua....

Tuo jako on yllättävän laajalti käytetty ja ennen kaikkea todella toimivaksi todettu. Yleensä vain yläkroppapäivät on sijoitettu viikon eri päihin.

Vastaavalla ohjelmalla olen itsekin joku aika sitten treenannut. Ihan hyvin toimi, tosin Pe ja Ke päivät minulla oli toisinpäin. Runkona ok, treenatessa ne paljastuu ne pienet parannettavat kohdat. Kun kunnolla runttasin lyhyemmillä palautuksilla huomasin pidemmän päälle, ettei oikein olisi riittänyt puhtia enää selälle rinnan jälkeen, mutta eiköhän tähänkin löydy ne oikeat sarjamäärät. Yläpuolella mainittiinkin jo muutama mielipide liikkeistä...

Näitä ohjelmia kun lueskelee niin pistää silmään että lähes jokaisessa ohjelmassa tehdään enemmän sarjoja hauiksille kuin ojentajille. Teettekös te kaikki näin?
Ojentajahan on isompi lihas kuin hauis, ja sillä perusteellahan ojentajaa tulisi treenata ainakin yhtä paljon kuin hauista.

Vai johtuuko se sit siitä että jokaisessa meissä (ainakin aloittelijassa) asustaa pieni rinta-hauis pelle.

Originally posted by Tume
Näitä ohjelmia kun lueskelee niin pistää silmään että lähes jokaisessa ohjelmassa tehdään enemmän sarjoja hauiksille kuin ojentajille. Teettekös te kaikki näin?
Treenaan samassa treenissä sekä haban että ojentajat ja yhtä paljon on sarjoja kummallekin, 3 liikettä joita 2 sarjaa...

*off-topic*
en viitsi tehä tälle omaa topiccia koska semmonen on jo varmasti olemassa, mutta en saa päähäni sopivia hakusanoja joten kysäsen täällä.
eli onko jotain selityksiä/kuvia mitä noi liikkeet tarkottaa? esim ranskalaiset punnerrukset jne eivät juuri kerro mitään. olen käynnyt salilla jo jonkin aikaa, suht ok sellaisella ajatellen asuinpaikkani kokoa. täältä ei löydy oikeastaan ketään joka tietäisi näistä joten kysyn teiltä :) .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu tuo sivu on tuttu entuudestaan. lähinnä nuo suomenkieliset liikenimet kiinostavat. yritän koota itselleni massa-ohjelmaa näiden pakkotoisto ohjelmien avulla, mutta joka toinen liikenimi suomeksi jää hämärän peittoon enkä saa päähäni englanninkielistä vastinetta :rolleyes: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom