Oliiviöljy

Tarttsi saada vähän läskiä (oikeesti) niin onko vaaraa jos vetää tuota vaikka desin kaks kerralla? Kyljessä lukee extra-virgin ja kylmäpuristettu.. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei kai oo vaaraa, mut jos mahas ei oo tottunut niin ainakin mulla olis pakki aikast sekasin. Aloita ruokalusikallisella monta kertaa päivässä, kun pakki tottuu ni voit ottaa kerralla enemmän. Näin ainakin mulla.

Luulisin että jos tosiaan läski on sun juttu ni vedä rasvan kanssa samalla kunnon paukku maltoa ni johan alkaan fläsää kertymään.

Joo, ehkä tollanen määrä yhdellä kertaa otettavaksi vois olla aika huono idea.
Ota tosiaan ennemmin useamman kertaa päivässä kuin kerralla kauhee satsi.

Etkö muuten sit pysty syömään ruokaa enemmän?

Edit: Toi malto on hyvä nostamaan painoa. Joskus teininä tuli ostettua 25kg:n säkki maltoa ja siinä luki, että jopa 0.5kg päivässä urheilijan tarve.. No, minähän sit tietenkin vedin joka päivä sitä ihan tajuttomasti.. Paino nousi, tulokset nousi hieman, mutta painon nousu oli aika puhtaasti fläsää, vaikka hieman lihaakin kertyi.
Onneksi tajusin kuitenkin lopettaa ajoissa, että ei ihan saimaan norpaksi muuttunut.

Juu mutta tuosta saa rasvat parhaiten. :D Mutta jos tosiaankin sais heivattua painon tuonne 75-80kg nykyisestä 67-68kg niin ei tuulikaan heti veis mukana. :itku: ;)

Edit: Mullakin oli 25kg säkki maltoa mutta ei sitä saanu kirveelläkään sekoitettua (ostin boosmanista 20eurolla) niin heitin menemään. Mutta joku malto jonka sais sekoitettua nesteeseen ilman atomipommia vois kyllä olla ihan jees. Vitargoa löytyy yhen 1kg säkki mutta sekään ei oikein sekoitu mihinkään.

Edit2: Jaaha, hieno typo tullu ekaan viestiin..

Mitähän maltoa olet syönyt? Kai tiedät että kaikella on kyllästymispiste eli 5dl vettä ei mee 1kg maltoa.

Mulla ei oo kyllä koskaan ollu sekottumis ongelmaa. Noi Vitargot ainakin ilman hedelmäsokeria on taas eri juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom