Oletteko voimailleet unissanne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu
Kaipa nämä olen joskus kertonut, mutta menköön:

-Olin Wolfilla tekemässä penkkiä. Jari Mentula taisi siinä varmistaa ja tangossa oli 247.5kg ja ilman paitaa (oikeasti en saa lähellekään tuota). Nostin juuri ja juuri sen painon puhtaasti ylös ja harmitti vietävästi. Olin näes suunnitellut treenivihkooni saavani KAKSI toistoa.

-Olin taas penkkaamassa. Viereisellä penkillä oli joku monta vuotta treenannut jannu ja se nosti 80kg pari kertaa tuskalla. Sitten se katsoi kun itse laitoin 100kg tankoon ja aloin nostella. 10 toistoa ja HELPOSTI, jatkoin ja tein vielä toiset 10, ei tuntunut missään. Aloin siinä sitten tuntea syyllisyyttä kun toinen kaveri on pitkään treenannut ja on minuun verrattuna noin heikko. Lopetin kesken ettei se jätkä ihan tyystin masentuisi ja lopettaisi treenausta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä kiskon kanssa aina leukoja, silloin kun siis jotaim reeniunta näen. Ja ne kulkee aina niin hyvin, että tuskin painan mitään.
Oikeasti olen aivan liian läski saamaan ensimmäistäkään leukaa.

Niin, monesti käyn myös lenkillä unessa, ja se lenkki kulkee kans ihan sikakepeesti. Viimeksi olen oikeasti lenkkeillyt 16 vuotta sitten, 55 kiloa kevyempänä.

Oho, täällähän vetelee moni muukin leukoja unissaan:eek:

Juoksu-unissa joko askel lentää viiden metrin harppauksin, tai sitten ei ollenkaan, mutta leukoja meni viimeksi 30 kevyesti. Siinä vaiheessa tosin tajusin, että untahan tän on taas pakko olla, kun ei vieläkään tunnu missään.

Ja kättä on väännetty sitäkin enemmän. Varsinkin ennen kisoja ja niiden jälkeen. Kerran kun oltiin matkalla kisoihin, ja oli hieman pidempi matka, niin nukuin loppumatkan pelkääjän paikalla. Käsi kuulema nyki kiitettävästi ovenkahvasta:D Joskus vissiin tullu jotain oikeestikin treenattua unissaan, kun kerrankin heräsin selältäni niin, että jännitin kaulalihaksia niin että pää oli irti tyynystä. Ja tuli ihan sairaan kipeeksikin ne kaulalihat. Ei aavistustakaan mitä olin tehnyt..

Joskus tuli väännettyä kyykkyä unissa, ja aamulla sängyn jalkopääty natisi ja nitisi ja jalat oli kipeät, tuli ilmeisesti sitten kyykkäiltyä iha fyysisestikkin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom