Oletteko voimailleet unissanne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haa,kuinka sattuikaan! Tuossa yksi yö vetäsinkin elämäni parhaat selkätreenit.Ristus,että otti hyvin selkäpaloihin..voi sitä tuntumaa.:rock:

Etenkin pidempään sairastellessa tulee sitten yöt treenailtua unissaan.
Lisäksi olen useamman kerran osallistunut joko bodaus- tai fitnesskisoihin; upeista lihaksista sitten on herätessa muisto vain jäljellä:D

Nukahdin kerran bussiin ja näin unta hienosti rullaavista kyykkytreeneistä... Kauhu ja hirveä paniikki iski sit kun heräsin ja luulin et olin nukkunu pysäkkini ohi, mut onneks en ollu :)

Jos treenaan unissani, teen hyvin erikoisia liikkeitä joita ei salilla yleensä tehdä ja ne ovat käytännössä mahdottomia:D kuten jalkaprässiä levytangolla selällään maaten jne.

Jep, satasella on pumppailtu penkistä semmosta 40 toiston sarjaa ja voimat ei vaan lopu. Yleensäkin unessa nostelu tapahtuu jossain todella omituisessa paikassa ja ikinä ei jerkku lopu.

Näin pari yötä semmosen unen jossa heräsin juuri sängystä, ihmettelin ensin että näytämpä isolta. Kokeilin selkää ja oli helvetin isot muskelit sinne kasvanu!!! Otin paidan pois ja menin peilin eteen, vähintään yhtä isot lihakset kuin supermassalla oli selässä. :lol2: Kunnon V selkä. Sitten käännyin ja oli hirmu rinta,käsi jne. lihakset kasvanu, siinä vain pullistelin ja pullistelin. :david:

Aamulla huosin että oli vain unta. :itku: :curs: :wall:

Näin männäviikolla unta että olin kehittänyt ultimaalisen treeniohjelman joka suorastaan p-a-k-o-t-t-a-a lihaksesi kasvuun. Treenailin menemään ja kroppa oli kuin Ronniella ja penkkailin 300lla sarjoja.

Aamulla kun heräilin en tietenkään muistanut mikäs se ohjelma oli ja vessan peilistä tuijotti sama läski kuin illallakin.

Hyvinpä sattui viime öinen uni. Tein koko viime yön pystypunnerrusta käsipainoilla ja vipareita sivuille. Aluks meni ihan helvetin hyvin ja isoilla painoilla, mutta sitten en saanu enää edes käsiä nostettua ylös tai sivulle. Aamulla, kun heräsin niin oli kädet ihan puutuneet, kun olin ilmeisesti nukkunut jotenkin niitten päällä. :D

Eräänä yönä olin tyttöystäni mukaan noussut istumaan ja sanonut: "Viissataa kiloa, viissataa toistoa." Sitten olin vain jatkanut unia. Ilmeisesti oli unessa kova treeni menossa... :lol2:

Mullaki toi leuanveto ollu unis ja se on niin pirun kevyttä aina siin, mut tosielämäs taas ei.. Jotain penkkausuniaki nähny.

oon mä joskus unissani penkkiä tehny :D

Mullaki ollu tuo leuanveto pari kertaa ja kun rupesin unessa vetelemään niitä, niin siitä ei tullut loppua! Joka toisto oli yhtä kevyttä, tuntu että olisin vedelly pelkkää ilmaa :)

En muista aikasemmin reenanneeni unissani, mutta viime yönä tein pystypunnerrusta mutkatangolla. Ekaa toistoa kun yritin tehdä, niin en millään meinannut jaksaa nostaa sitä tankoa ylös vaan ähistin sen kanssa vaikka kuinka kauan, mutta lopulta sain yhden surkean toiston tehtyä, ja painoa ei tosiaan ollut tangossa lainkaan, vaan pelkällä tangolla tein. Oli aamulla vahva olo....:jahas: :D

Samassa unessa tein vielä pystysoutua smithissä ja yhtäkkiä telineen ympärillä on hirveä määrä mutaa, joka vaikeutti liikkeen tekemistä. Just ja just jaksoin kuitenkin tehdä sarjan loppuun, vaikka se muta tekikin liikkeestä raskaamman.

On vissiin ollut aika levoton viimeyö mulla...:rolleyes:

En muista nähneeni unta unta treenaamisesta, mutta avo on herännyt, kun oon tehnyt hauiskääntöä nukkuessani :nolo: Aina kun tollanen levottomuus iskee, niin tietää että on kevyen viikon paikka ja aika tuulettaa pääkoppaa...

En ole aikoihin nähnyt treeniunia, mutta nuorempana näin yleensä sellasta, missä alotin tekemään penkillä normisarjaa tutuilla sarjapainoilla, mutta tanko jäi heti ekasta toistosta rinnalle eikä liikahtanut mihkään. Akuutti heikotus, siis. Tuostahan seuras unessa tuskanen olo, joka yleensä johti heräämiseen.

Toinen oli se, että joku alkoi avautumaan ja haastamaan riitaa. Aikani jaksoin olla provosoitumatta, mutta lopulta päässä kilahti ja huitasin tai monotin avautujaa siten, että oikeasti joku raaja ojentui. Yleensä sattui käteen, polveen tai jalkaterään, sänky kun oli seinän vieressä. Välillä toki huitasin sinne huoneen puolelle, mutta kyllä siihenkin heräsi. :D Onneksi unessa ei saanut iskuun kunnolla voimaa, joten vammat jäi vähiin...

Yksi tapaus on tosin jäänyt ihan yksityiskohtaisesti mieleen. Yksi kaverini oli unessa luonani kylässä pelaamassa pc:llä eikä millään ymmärtänyt lähteä kotiinsa, vaikka oli jo aamuyö. Lopulta tartuin kaveria rinnuksista ja heitin sen ikkunasta lasin läpi pihalle. Kun unessa ikkuna kilahti rikki, heräsin sängystäni nelinkontin, molemmissa nyrkeissä lakana mytyssä - otinhan kiinni kaveria rinnuksista...

Taisi nuorempana olla kropassa tuo teston oma tuotanto paremmalla mallilla kuin nykyään, kun ei enää näe agreunia ollenkaan. Vai mistä lie sitten johtuu, että nykyään sitä vaan nukkuu kuin tukki heräämättä mihinkään, hyvä kun herätyskelloon.

-m

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom