Oletteko käyneet 2 krt/pv salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eric39
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jatkan taas näillä aloittelijan (lyhyen treenaushistorian olen tuolla parissa aiemmassa viestissä jo kertonut) kysymyksilläni.. Itselläni on nyt yllättäen sellainen "ongelma", että joudun työni puolesta muutamina iltoina viikossa salille asiakkaiden kanssa. Yleensä olen aamulla jo treenannut salilla ennen iltavuoroon tultuani kunnolla. Illan salilla valvoessa asiakaita en malta olla irti punteista. Nyt ajattelin, että voisin tuolloin treenata esim. yhden lihasryhmän kunnolla. Kokonaiseen treeniin ei ehdi, joten sillä ei voi korvata täisipainoista treeniä. Tänä aamuna treenasin salilla jalat niin, että ne oli jo melkoista löysää makaronia. Nyt olen illalla asiakkaiden kanssa menossa salille, joten ajattelin, että voisin otta (alikehittyneille) olkapäilleni (jotka treenasin viimeksi maanantaina) vielä treenin. Onko tässä mitään järkeä?

Tai otat käyttöön HST:n ja teet sitä sillä 2krt/päivä jaolla.

Kunhan vain nauttii tarpeeksi kaloreita / hiilaria, suoloja ja nesteitä, kaksi treeniä päivässä toimii oikein hyvin. Alussa tosin kannattaa hieman varoa kokonaisvolyymia ja treenien intensiteettiä, koska ainakin itselläni double-splitillä treenaaminen lisää esim. unentarvetta aika railakkaasti. Eli ylirasituksen riski on double-splitillä treenatessa luonnollisestikin korkeampi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom