- Ikä
- 40
Tossa 16 kesasena tuli lahdettya kavereitten kanssa koeviikon paatteeks "vahan" nauttimaan sidukkaa keskustan suuntaan.. Noh, me niin jarkevat tytot toki sitten otimme polkupyorat kulkuvalineiksemme.. Noh siina sitten yks juttu johti toiseen ja jonkun tutun pullosta napattua tuli aikamoisen outo olo ja paatin etta tama tytto lahtee nyt polkemaan kotiin.. Kaverit vaha vastusteli ja sano et et sa nyt ihan oo kunnossa, mut eipa mun paata niin vaan kaanneta.. Muistan etta pyoran loysin ja sen jotenkin sain lukosta auki.. Sen jalkeen kohtaa totaallinen black out..
Seuraava mita muistan on, ku poljen kauheeta vauhtia pitkaa suoraa matkalla kotiin ja pyyhkasen kasvoja.. Kasi aivan veressa.. Jotenki osuu kieli etuhampaisiin ja toinen on kadonnu.. Venasin vaan et millon ma heraan tasta unesta.. No, isoon makeen vasyin ja soitin aipan hakee kotiin.. "Ma oon kaatunu pyoralla.."
Laakari totes kuulemma siina 2 tunnin kokoon kursimisen jalkeen ensiavussa et, milla ihmeella taa selvis tasta hengissa..?! Tuloksena oli menetetty etuhammas juurineen, luineen paivineen, muita pirstaleina, nena uuteen uskoon, huulille plastikkakirurgin veista ja tuhansia mustelmia ja reilut 2 tuskasta elamaa.. Mut hengissa..!
(Niin ja ne ketka mietti pyoran kohtaloa niin siihen ei tullu naarmuakaan.. ;))
Seuraava mita muistan on, ku poljen kauheeta vauhtia pitkaa suoraa matkalla kotiin ja pyyhkasen kasvoja.. Kasi aivan veressa.. Jotenki osuu kieli etuhampaisiin ja toinen on kadonnu.. Venasin vaan et millon ma heraan tasta unesta.. No, isoon makeen vasyin ja soitin aipan hakee kotiin.. "Ma oon kaatunu pyoralla.."
Laakari totes kuulemma siina 2 tunnin kokoon kursimisen jalkeen ensiavussa et, milla ihmeella taa selvis tasta hengissa..?! Tuloksena oli menetetty etuhammas juurineen, luineen paivineen, muita pirstaleina, nena uuteen uskoon, huulille plastikkakirurgin veista ja tuhansia mustelmia ja reilut 2 tuskasta elamaa.. Mut hengissa..!
(Niin ja ne ketka mietti pyoran kohtaloa niin siihen ei tullu naarmuakaan.. ;))