Oletko saanut piparia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by lepex
Olin viime vuonna Itsenäisyyspäivän juhlissa presidentinlinnassa, oikein kutsun kanssa. Kättelin presidentin ja kaikkea, hän onnitteli minua tulosteni johdosta ja toivotti hyvää jatkoa.

Höh, miks sä sinne pääsit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by pek
Höh, miks sä sinne pääsit?

Heh, olen presidentti Kekkosen hyviä henkilökohtaisia kavereita. Kävimme kalassa taannoin, ennenkuin hän jäi eläkkeelle.
:kippis1:

joopa joo

En oo saanu piparia, mutta olen ollu kerran isän kans lätkässä!

:haart: :david:

Originally posted by protsku
No joo ajattelin kysyä ihan tälleensä yleisluontoisesti että mitä kaikkia asioita olette saavuttaneet elämässä kehonrakennuksen tai muun urheilullisen elämäntavan ansiosta? Tuskin kukaan aloittaa treenausta pelkästän sen takia että kävisi parempi flaksi jossain ravintolassa. Minulle ainakin tärkeintä on hyvinvointi ja sellainen tietty itsevarmuus jonka voi saada treenaamisen sivutuotteena. Treenaaminen on vain yksi osa elämää ja kaikki aika ei saa mennä siihen.

:david:

No itseasiassa salihommat aloitin nimenomaan sen takia että piti kysyntä saada oman tarjonnan tasalle.
Treenaus vaatii toisinaan paljon,mutta kyllä ne palkkiotkin ovat uskomattomat!
Minulla treeni muutti elämän sisällön totaalisesti.Fyysisen hyvinvoinnin lisäksi henkisellä puolella tehtiin täysremppa ja hyvin on pelittänyt:D

Pipari maistuu aina.Tosin nyt omat piparit on loppu ja olenkin joutunut lainaamaan toiselta,mutta hei,onhan nyt joulu:piis:

Piparia tuli ekan kerran -96. Sitten hammastyttavasti heti peraan -98 mutta sen jalkeen on ollu aika hiljasta... Mut ihan jees tahti kuitenkin! :thumbs:

Ketodietti ja pipari eivät sovi yhteen... Tai sitten sopii ;)

Kyllä mä joskus oon piparia saanu, mutta sitten huomasin, että siinä tulee aina ihan hirveeesti ongelmia mukana ja en oo sit enää ottanu. Nyt mä en enää ees muista mitä se pipari on, vaan käytän ihan puhtaasti itse leivottua.

Originally posted by protsku
. Minulle ainakin tärkeintä on hyvinvointi ja sellainen tietty itsevarmuus jonka voi saada treenaamisen sivutuotteena. Treenaaminen on vain yksi osa elämää ja kaikki aika ei saa mennä siihen.

:david:

taas kiva sanoa:
MINÄ YHDYN TÄHÄN!

Originally posted by Pain
Nyt mä en enää ees muista mitä se pipari on, vaan käytän ihan puhtaasti itse leivottua.

No voi viddu! :D

Originally posted by Pain
Kyllä mä joskus oon piparia saanu, mutta sitten huomasin, että siinä tulee aina ihan hirveeesti ongelmia mukana ja en oo sit enää ottanu. Nyt mä en enää ees muista mitä se pipari on, vaan käytän ihan puhtaasti itse leivottua.
Joo ISOA ongelmaa tulee samaa mieltä.meilläkin mamma piilottanu piparikannun kohta 10 kuukaudeks ja jouluna saadaan sit uunilämmin kinkku pihalle..jepjep:kippis1:

Mullakin on tuo yläverenpaine noussut aika kummasti 155. Noh, onhan sitä massaa tullut yli 15 kiloa tämän vuoden aikana.

Originally posted by lepex
Olin viime vuonna Itsenäisyyspäivän juhlissa presidentinlinnassa, oikein kutsun kanssa. Kättelin presidentin ja kaikkea, hän onnitteli minua tulosteni johdosta ja toivotti hyvää jatkoa.
Antoko se pipariakin?? :eek: :haart: :love:

Armeija aikoja muistellen: "Kuka sitä viitsii pyssyään sotkea yhden laukauksen takia..."

Originally posted by Hgu
Armeija aikoja muistellen: "Kuka sitä viitsii pyssyään sotkea yhden laukauksen takia..."

No ei räkäpäitten takia, mutta jos tavotteena on suorittaa 9kk:n tavoitteellinen kovapanosammunta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom