Oletko saanut piparia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
No joo ajattelin kysyä ihan tälleensä yleisluontoisesti että mitä kaikkia asioita olette saavuttaneet elämässä kehonrakennuksen tai muun urheilullisen elämäntavan ansiosta? Tuskin kukaan aloittaa treenausta pelkästän sen takia että kävisi parempi flaksi jossain ravintolassa. Minulle ainakin tärkeintä on hyvinvointi ja sellainen tietty itsevarmuus jonka voi saada treenaamisen sivutuotteena. Treenaaminen on vain yksi osa elämää ja kaikki aika ei saa mennä siihen.

:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänää just huomasin omaavani taas mielipiteen. Pipariakin on tarjottu mutten oo huolinu ettei menis dieetti pilalle.

Loistava otsikko. Kehoilun saavutuksia tähän mennessä:

-Bulkkauksen seurauksena yläpaine pompsahti 170:n.

Ei, en ole saanut tuolla edes säälipiparia. Ehkä pitää hankkia jotain muitakin saavutuksia, kuin verenpainetta. :D

Joulu kuuluu pipariin... eiku pipari jouluun, vai mites se ny meni...

Kyllä mä ainakin pidän enemmän tortusta, varsinkin jouluna kun on aikaa nauttia siitä.

Jouluna(kin) on tärkeetä muistaa että uuni pitää lämmittää ensin kunnolla, ennenkuin sinne panee lihan sisään.

Mä oon saanu vain pullapitkoja. :kuola:

Piparia ja torttua on tarjottu, silloin tällöin näin joulun alla vedän myös sikaa, jos sattuu oleen valmiiks lämmin:D

Originally posted by Sale
Piparia ja torttua on tarjottu, silloin tällöin näin joulun alla vedän myös sikaa, jos sattuu oleen valmiiks lämmin:D

Varo vaan ettet sotke itseäsi sinappiin...

Ootas...piparia viimeksi eilen ja toissapäivänä.

Jees,

Tervetta itsevarmuutta haen punttisalilta. Koskaan en oo tehnyt mitaan piparin saamisen eteen ja tulokset on olleet sen mukaisia.

Parempi olla yrittamattakaan kuin yrittaa ja sitten huomata etta hukkaan heitettya aikaa ja vaivaa oli se :)

Munkit on hyviä.
00001664.gif
Pipareita syön vain joulun alla.

Olin viime vuonna Itsenäisyyspäivän juhlissa presidentinlinnassa, oikein kutsun kanssa. Kättelin presidentin ja kaikkea, hän onnitteli minua tulosteni johdosta ja toivotti hyvää jatkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom