Oletko Romani?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös se 80 vai 90 luvulla ihan EM kisoissa menestynyt kundi ollut Romani? Siis Suomalainen,lyhyt,tumma(ylläri) kaveri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, kiinnostaisi tietää sellainen asia että surffaavatko mustalaiset internetissä ja käyvätkö he jopa treenaamassa? Satutko juuri sinä olemaan sellainen ja tahdot tunnustaa sen täällä?

Välillä tuntuu että he elävät hieman eristäytynyttä elämää, pieniä vauvoja tai raskaana olevia naisia ei ole koskaan näkynyt. Silloin tällöin Essolla tankatessa vähemmistön edustajia yleensä näkee, monesti myös jalkakäytävälle pysäköivinä.

olen romani:hyper: surffaan netissä aina, kun ehdin.. koitan myös jotain treenin kaltaista touhuta;)

olen romani:hyper: surffaan netissä aina, kun ehdin.. koitan myös jotain treenin kaltaista touhuta;)

No nyt saatiin tän tredin ainoa asiaan/kysymykseen liittyvä vastaus!

En ole vuosiin seurannut voimanostoa pahemmin mutta ei se ainakaan -90 luvulla ole tietääkseni ollut. Joskus taannoin jossain pohjoisessa piti salia luultavasti.

Outo tyyli oli treenata ja aika lennokkaat jutut. Voimaa oli kuitenkin järjettömästi!

Kokemäelläkin asui jonkun aikaa mutta ilmeisesti lähti johonkin hakureissulle muiden rahat mukana ja sille tiellä hävis...:D

juu sekoitin hänet Lauri tartiaan,joka ei edes ole Romani...
On sitä joskus niin ääliö,että...

Juu Lauri Lahti taisi olla Sallassa,tai jossain pohjoisessa tosiaan.Oli kuva joskus voimanostajassa.iso ukkeli:worship:

Nyt aivan lyhyen ajan sisään olen nähnyt pari työtä tekevää mustalaista, eri ihmiset, eri työpaikoissa. Ihan hyvä juttu sinänsä, ei haittaa minua lainkaan. Arvostan työntekoa ja kiva nähdä kun työ kelpaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom