Oletko ostanut netin kautta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu
Tietokoneen osia/mp3 soittimen/jotain kamera tarvikkeita saksasta, ranskasta ja hollannista. Lentolippuja, hotellivarauksia ja levyjä suomesta ja noista em maista.
Vaatteita (paitoja) myös muutaman kerran em maista.
Lähes kaikki olen maksanut luottokortilla paitsi kerran tuli cash on deliverynä eli maksoin kuskille ja muutaman kerran olen maksanut noutaessani tuotteen noutopisteestä(lentoliput yms).
Kaikki mennyt ihan ok, pari kertaa mennyt vaan turhan paljon aikaa toimitukseen mutta max 2viikkoa maksusta kumminkin ja toi kuskille maksutapa tuli kohtuuttoman kalliiksi kun itse tuote oli niin halpa(maksu melkein tuplasi mun edullisen mp3 soittimen hinnan) mutta tämä nyt oli oma moka kun ei katsonut toimitus hintoja tarkemmin.
Hyvät kokemukset johtunevat osaltaan siitä että olen aika tarkka mistä tilaan eli keskusteluryhmiä yms on tullut luettua ja arviointeja kaupasta katottua ennen kun olen tilannut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuntuu et porukka on ostanu aika paljo kaikkea elektroniikkaan liittyvää mut ei lisäravinteita. Eiks joitain lisäravinteita saa tuoda Suomeen?

On tullu osteltua kaikenlaista saksasta ja englannista
-vaatteita
-autoon mp3-soitin
-auto vahvareita
-kaiuttimia/subeja
-puhelimia
-heraa
-tietokone komponentteja
-dvd-soitin
-blenderi
+kaikenlaista elektroniikkaa autoon/tietokoneesen tms.

Myös tallinnasta tullut tilailtua jotain.
Aina on toiminut kaikki todella hyvin maksut yleensä hoidettu etukäteen tilisiirtona tai postiennakolla ja tavarat tulleet 2viikon sisällä.

Ebaysta olen ostanut paljonkin. Englannista, Saksasta, Jenkeistä, Israelista, Hong Kongista. 1-2% tavarasta ei ole tullut perille

Buyandbehappy_piste_de:stä on tullu ostettua blenderi. Hyvin toimi homma. UPS toimitti ovelle asti ja maksu tapahtui vasta, kun tavara oli UPS:n varastossa Suomessa. :5: serviksestä. :)

Feikki edit: Ainoo ongelma oli mun kielitaito. Saksaa osaan sen mitä pokuleffoista on tarttunut.

Oon tilannut tyhjiä DVD-levyjä Saksasta, ja leffoja sekä musiikkia parista brittikaupasta. Kerran tuli väärä leffa, lähetin takaisin ja sen hinta hyvitettiin mun luottokortille. Muuten ei mitään ongelmia.

Minä olen tilannut jo vuosia hiustenhoitotuotteita (Redken rules!) englannista lookfantastic.com -kaupasta. Maksu visalla ja paketti tulee kotiovelle vajaassa viikossa. Törkeen halpaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom