Oletko ostanut netin kautta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu

JTS

Ikä
41
Onko täällä kokemuksia netin kautta ostamisesta muualta kuin Suomesta?

Eurooppa, jenkit yms...?

Eli oletteko ostaneet lisäravinteita tai vastaavia netin kautta?

Itse olen kyllä löytänyt kaikenlaisia aineita mistä täällä voi vain haaveilla :D mutta löytyykö kokemusta? Miten on tullut paketti perille? Maksu? Onko sitä mitä on luvattu? Mitä olette ostaneet jne...

Kiinoistaisi saada infoa asiasta...ja mielipiteitä totta kai :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Julisteita olen tilannut ja hyvin pelaa Visalla. Ainoa on, että tulliin ne jää monasti lojumaan viikkotolkulla, eli jos nopeaan haluaa, niin Suomesta kannattaa ostaa. Itse tilaan ulkomailta vain jos Suomesta ei jotain saa. Lisäravinteiden osto ulkomailta tulee huonossa tapauksessa kalliiksi. Säästö on monasti vaivaan nähden aika pieni.

Juuri männä viikolla ostin/maksoin ulkomailta tietokoneen palomuurin ja virustorjunnan (outpost/NOD32). Muuten ulkomailta on tullut joskus tilattua leffoja amazonilta. Tyhjiä dvd/cd-levyjä wesellcd:stä tai nierlestä..

Muutenkin jos tulee vastaan jotain mielenkiintoista niin silloin voin pistää tilaukseen. Kannattaa vain katsoa ettei aivan epämääräisiin paikkoihin luovuta sitä luottokortin nummeroa.

Nierlestä levyjä ja Thomanilta musiikkitarvikkeita. Ja ei oo luottokorttiakaa tarvinnu ku Nierleen saa maksettua verkkopankin kautta ja Thomanilta tuleeki tavara postiennakolla.

Leffoja/musiikkia/kirjoja usa, kanada, saksa, ranska, uk, hong kong alueilta ainakin, voi olla että jotain jäi mainitsematta..

Muuta roinaa (esim digikamera, mp hanskat, yleiskaukosäädin) samoilta alueilta..

Visa vinkuu (ja allekirjoittanut visa-laskun saapuessa) ja koskaan ei ole mitään ongelmaa ollut..

Saksast oon tilannu paidan, julistetta yms, tuli postiennakol.
Jenkeist ja ruotsist dvd:tä, paypal sydeemil maksanu ja toimii.

Toimitukset tapahtunu ihan paris viikos.

Ebay on halvempi ja jopa ehkä turvallisempi kuin huutonetti, kannattaa loggautua sisään. Homma pelittää oivasti. Varsinkin kalliimmanluokan hifielektroniikan suhteen englannista löytyy varsinaisia helmiä. Maksutapoina olen käyttänyt Paypalia, kans.väl.rahasiirtoa sekä kerran western unionia. Kaikki toimineet hyvin.

Nierlestä levyjä, Thomannilta musiikkivehkeitä, VideoGamePlussasta ja DvdBoxOfficesta pelejä sekä ruotsista bändipaitoja. Hyvin on pelannut ja jatkossakin tulen tilailemaan.

keijo s sanoi:
Ebay on halvempi ja jopa ehkä turvallisempi kuin huutonetti, kannattaa loggautua sisään. Homma pelittää oivasti. Varsinkin kalliimmanluokan hifielektroniikan suhteen englannista löytyy varsinaisia helmiä. Maksutapoina olen käyttänyt Paypalia, kans.väl.rahasiirtoa sekä kerran western unionia. Kaikki toimineet hyvin.

Voitko mitenkää kertoa niitä englantilaisia Hifiliikkeiden kotisivujen osoitteita? Ma kiinnostais tod. paljon..

lauri1262 sanoi:
Voitko mitenkää kertoa niitä englantilaisia Hifiliikkeiden kotisivujen osoitteita? Ma kiinnostais tod. paljon..

Ebayn kautta löytyy myös joitain liikkeitä. Useimmat kuitenkin yksityisiä myyjiä. Liikkeistä en ole kuitenkaan mitään tilannut.

www.ebay.co.uk

Netistä on tilattu DVD-leffoja, teräaseita ja muunlaisia voimankäyttövälineitä sekä huonekaluja. Myös pari VHS-kasettia englannista, isin Visa auttoi silloin.

- Tyhjiä DVD-levyjä englannista joskus kun suomessa maksoivat vielä tyyliin 5 eur kappale
- Jerseyn saarilta leffoja. Kerran jäi tulliin mutta ylitys oli luokkaa 10 eur niin ei kiltti tulli-setä viitsinyt ilm. nähdä vaivaa siitä alkaa laskuttamaan extraa. Piti kuitenkin hakea tullista
- Digikamera saksasta.
- Digikortti Itävallasta. Tässä maksutapana PayPal/visa-yhdistelmä...ei tarvinnut avata PayPal tiliä vaikka systeemi sitä käyttikin.
- Absinttiä saksasta

Nämä kaikki on siis visalla tilattu ja homma on hyvin toiminut. Loput verkko-ostokset on sitten tullut tehtyä kotimaasta.

Uskaltauduin juuri tilaamaan jenkeistä erästä hajuvettä, jota ei saa Suomesta...toivottavasti tulee perille:D maksoin Mastercardilla...

Jenkeistä kuteita ja technikdirekt&mediacheckpointista elektroniikkaa. Jännintä on että kaikki nämä ovat olleet ihan ongelmattomia tilauksia kun taas kotimaasta tilatessa on parikin kertaa meinannut esim. jäädä palautetusta tuotteesta rahat saamatta takaisin ja muuta pientä probleemaa :(

Olen ostanut vaikka mitä netin kautta peleistä ja leffoista 1500euron telkkariin saksasta sekä huutokaupoista yksityisiltä että nettiliikkeistä.

Kaikki aina sujunut mallikkaasti.

DVD ja CD -levyjä on tullut tilailtua Englannista vaikka miten paljon. Maksu visalla, toimitus parissa päivässä ilmaiseksi ja mahdolliset ongelmat (lähetetty väärä levy :jahas: ) hoidettu nopeasti ja asiallisesti. Suosittelen :thumbs:

Lisäksi tilailin jenkeissä ollessani amazonista erinäisiä asioita. Ei taaskaan valittamista, vaan homma toimi aina luvatusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom