Joitain kolareita on tullut kyydissä istuttua ja yhden auton itekkin puuhun vetässy...
1. Kaverin kyydissä, kun auto pyörähti vastaan tulevan kaistalle ja mun oveenhan se vastaantuleva auto pamahti... Kaularangassa hiusmurtumia, kylkiluut murtu ovenpuoleisesta kyljestä ja päähän pari reikää..
2. Kaveri vetäs satasta auton puuhun ja meikäläinen lentoon takapenkiltä... Leuka murtu, olkapää paskaks yms... muita ruhjeita.
3. Kaveri ajo noin kuuttakymppiä suoraan kiveen.. ei suuria vahinkoja mutta turvavyö vetäs rintaan meleko hyvin
4. Ajoin ite autolla 14 vanhana auton kahteen eri puuhun... ei henkilövahinkoja, muuten ku rinta kipeenä vöistä.. Vauhtia ennen kaarretta noin 100 km/h
5. Kaverin kanssa ajeltiin yhdellä fiatilla ja kuinka ollakkaan kaveri pyöräytti sen katon kautta ympäri.. ei henkilövahinkoja.
6. Yks nainen käänty kolmion takaa mun kaistalle suoraan mun keulaan.. käsillä ja jaloilla otin iskun vastaan ku ei ollu vyötä ja voin kertoa, että hieman kivisti kaikkia niveliä sen tällin jälkeen...
7. Kaveri vetäs mun hienon tojotan perään ku olin menossa kouluun... selkää kävi helevetisti, mutta selvisin venähdyksellä.. Autosta meni takapuskuri ja kuskin penkki.
8. Kaverin kyydissä t-risteyksestä noin 30 metriä metikköön ladalla... ei henkilövahinkoja...
Joitain pieniä ulosajoja muiden kyydissä vielä ois mutta en jaksa kaikkia kirjata... Mopolla ja moottoripyörällähän on sitten omat kommellukset...
:lol2: