Olen väärässä!

Kun mulla on sarja kesken, niin en todellakaan pysty puhumaan mitään. Ainoastaan saan ehkä sanottua varmistajalle, että "yks vielä" oikein yrittämällä.

Myöskin omat ja muiden ilmeet on ihan samantekeviä. Oikeastaan saan omasta ilmeestä esim. mavessa ja kyykyssä vaan lisää agree, kun silmät meinaa pullistua päästä.

Toisaalta mun treenaaminen ei oo niin vakavaa ja sarjojen välissä voi heittää kaverin kanssa läppää. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän :offtopic:

Mutta ilmeistä tuli mieleen. Intissä oli avovessoissa skaba kella tulee paskaa vääntäessä naama punaisimmaksi. Voiton vei tyyppi jolla alkoi tulle veri nokasta :rock:

Grosskopf sanoi:
Onks jätkä tossun alla?

hahah:D^

itte en uskois häiriintyväni tollasest huomattelust ku tiiän et naama päin persettä ku vääntää tiukkia sarjoja :D

ja toi miten muijas toimi oli just asia mikä vituttaa ENITEN naispuolisis, eli iha turhasta suuttuminen, ton takii oon lopettanu jopa suhteita :jahas:

Tässähän on kyseessä virallinen kiintiömökötys. Jos mimmi ei pääse sillointällöin riitelemään, niin se syy kaivetaan vaikka kiven alta.

Elämä on laiffii, ja ukkomiehillä elämä on waiffii.

:eek: Kuulostaapa tutulta...ihan kun tunnistaisin itseni tuosta naisen tyylistä. Voin samaistua hyvin hänen rooliinsa. :lol2: Mut hei anteeks miehet. Tämmösii me ollaan. Ja olkaa te vaan kiltimpiä meille.:D

:love:

En mäkään tykkää treenaa mussukan kanssa(anteeks hani:D) Se ilmeisesti tykkäis jos mä oisin mukana..? kun muutamaan otteeseen on pyytänyt että tule mukaan. En vaan tajua miksi koska kuitenkin häiritsen sitä, enkä itse halua treenata samaan aikaan.. Ootte te miehetki vähän hassuja;)

mxm sanoi:
... nainen saa vittuilla miehelle niin paljon kuin haluaa ja miehen pitää ottaa kaikki vastaan ja kehua naista vielä tämän jälkeen. Pahimmaksi menee, jos tällaisen riidan jälkeen yrittää selittää, että "Hei, sähän ite aloitit tämän vittuilun", tästä seuraa pitkä saarna, miten "aina mua syytetään kaikesta" ja "minä olen aina väärässä".

:lol2: Hei, sinähän ymmärrät meitä täydellisesti! Ikävä kyllä näin se aika pitkälti on! Kaikki muut saa kyllä meille aukoo päätä, mutta auta armias jos se on oma kulta niin :hyper: :itku:

edit: sanottakoon tähän vielä, että poikkeuksia tietysti on. Ettei tuu näitä "ei saa yleistää"-kommentteja..

Joo siis tällainen normaali kaikesta loukkaantuva ja marttyyria väärässä ollessaan esittävä nainen on minunkin tyttöystäväni mutta on se taas välillä niin ihana että kaikki epäloogisuudet ja tossun alle jättäytymiset unohtuu. ..

Ei muuten ihme että naiset pärjää nykyään joka alalla kun niillä on puolellaan sekä perinaiselliset keinot että hikipingotuksen tuottama koulutus. Miesten puolella vaakakupissa on vaan se että miehet on älykkäämpiä ja rohkeampia riskinottajia mutta Suomen kaltaisessa sosialismissa sillä ei tietysti pitkälle pötkitä.. :(

laiskaluu sanoi:
miehet on älykkäämpiä

Jahas, jahas... Vai että sillä lailla, niin:rolleyes:

laiskaluu sanoi:
miehet on älykkäämpiä

:jahas:

Sori, mä kans vähän epäilen...:lol2: :anssi:

Miksi ihmeessä se puoliso pitää yleensä ottaa mukaan salille, varsinkaan jos hän ei treenaa siellä?! Meidän perheessä molemmat treenaa, mutta mielummin eri saleilla. Siitähän tulee jossain välissä varmasti sanomista puolin ja toisin, jos kaikki harrastuksetkin koetetaan suorittaa yhdessä.

Kyllähän treeneissä saapi ilveillä vaikka kuinka. Ja pitää ihan saatananmoista meteliäkin jos huvittaa. Kaikenlainen kommentointi on kyllä vähän ärsyttävää, siis jos kommentoidaan just noita ilmeitä tai muita asiaankuulumattomia juttuja. Kerran itse kyykkäsin naama valkeanharmaana ja silmät punaisina, tukka sekaisin ja todella ruman ja psykoottisen näköisenä, niin sain kuulla että "näytät hyvältä"

..hmm.. wtf :jahas: olihan se nätisti sanottu mutta ei kuulunut tilanteeseen alkuunkaan, se teki siitä niin kornin :lol2:hih..

Salilla ollaan kuitenkin treenaamassa ja siellä keskitytään itse asiaan. En kyllä menisi kommentoimaan kenenkään ilmettä tms. ulkoista olemusta, pikemminkin suoritustekniikkaa jos se menee huomattavasti päin seiniä.Juuh..

Jos toinen ei treenaa niin elä hyvä mies ota salille mukaan, tylsäähän siellä on muuten ja mitään järkeä olla muutenkaan.

Maso sanoi:
Miksi ihmeessä se puoliso pitää yleensä ottaa mukaan salille, varsinkaan jos hän ei treenaa siellä?! Meidän perheessä molemmat treenaa, mutta mielummin eri saleilla. Siitähän tulee jossain välissä varmasti sanomista puolin ja toisin, jos kaikki harrastuksetkin koetetaan suorittaa yhdessä.

HÄH???
Minä en koe olevani missään tapauksessa esteenä mieheni kehitykselle!:curs:
Päinvastoin seuraan kriittisesti hänen liikeratojaan ja kommentoin niitä jos tarvetta ilmenee -jos siis omalta treeniltäni kerkeän, kyllähän jokaiselle puntinkuluttajalle pitäis olla se OMA treeni se pääasia!?
Saan kysyä mieheltäni neuvoa treenatessani- toki esitän kysymykseni hänen sarjansa päätyttyä.

Punttitreenin ei tarvitse olla pelkkää v...u-s...ana-prkl-vääntämistä, kyllä pientä vitsiä voi heittää siellä välissä, kunhan AJOITUS on kohdallaan! Jos toisella on hirmu kuorma rautaa niskassa tai armoton vitutus juuri sillä hetkellä niin niin ei tuu mieleen vitsailla :rolleyes:
Meistä kumpikaan ei tosin ole herkkänahkainen, vaan kestää muutenkin pientä irvistelyä...:D

Tämä toisen mielialojen lukeminen auttaa pitkälle myös muutenkin parisuhteessa. Toiselle pitää antaa tilaa. Eikä pidä yleistää.
Toisilla suhde toimii, vaikkei heitä kiinnosta samat asiat, mutta minun rakkauttani vain lujittaa se, kun kumppanini haluaa minut mukaansa minne ikinä meneekin tai on edes esittävinään kiinnostunutta jostakin minulle tärkeästä asiasta, josta ei tajua itse hölkäsen pöläystä.
Eläköön se pieni ero, joka tekee yhteiselämästä rikkaan! :haart:

Sweetheart sanoi:
HÄH???

Toisilla suhde toimii, vaikkei heitä kiinnosta samat asiat, mutta minun rakkauttani vain lujittaa se, kun kumppanini haluaa minut mukaansa minne ikinä meneekin tai on edes esittävinään kiinnostunutta jostakin minulle tärkeästä asiasta, josta ei tajua itse hölkäsen pöläystä.
Olipa kauniisti sanottu! :) Kyllä meilläkin tuo punttisali on yhteinen harrastuspaikka ja kun kumpikaan ei nyt ihan (huippu-urheilumielessä) tosissaan ota treeniä niin kyllä se sarjojen välissä jutustelukin on ihan mukavaa.
Pointtini oli vain että kesken sarjan kommentointi saattaa hiukan häiritä minun keskittymistäni. :D

Sweetheart sanoi:
Tämä toisen mielialojen lukeminen auttaa pitkälle myös muutenkin parisuhteessa. Toiselle pitää antaa tilaa. Eikä pidä yleistää.

*phyi* ;)

Ei vaan, kukin tyylillään. Minä keskustelen salilla treenamisesta mielummin treenikaverin kanssa kun avokin kanssa. Minä olisin ainakin vaivautunut jos puoliso olisi repimässä meikäläistä joka suuntaan. Aikaa ehtii viettää ylen määrin yhdessäkin, joten harrastuspuolessa on hyvä ottaa vähän etäisyyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom