Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä toinen jota kyrsii toi. En menetä hermojani, jos pystyn keskittymis vaikeuksista huolimatta vetämään sarjan loppuun, mutta jos se jää kesken, niin kyllä sanoisin pari rumaa sanaa. Ei oo viel kertaakaan häirinny pahasti, kun suurin osa treenikavereista ymmärtää, että mä en tuu leikkimään salille.RRKalle sanoi:No ei kai sitä kesken sarjan sanota toiselle mitään. Mua ainakin vituttaa jos joku urpo kesken sarjan tulee puhumaan.
Jylli81 sanoi:Kaikenlainen turha kommentointi kesken sarjan on perseestä ja häiritsee ihan oikeasti keskittymistä. Ihan syystä mielestäni mainitsit asiasta ja aika naurettavaa vetää herne nenään sellaisesta. Kommentoinnin ja muun paskanjauhamisen voisi yrittää säästää sarjojen välille, jos on mukana vain seurana.
laiskaluu sanoi:Mutta kuinka väärässä?
Olin tuossa äsken tyttöystävän kanssa salilla, minä treenasin ja hän (lievän) migreenikohtauksen takia oli vain seurana....
Andy sanoi:Kuka ottaa muijansa salille maleksimaan ihan huvin vuoksi? Kyllä pitää olla kiinni toisessa, jos ei voi yksin salille mennä / haluaa mennä VIEREEN töllöttämään reiluksi tunniksi kun joku muu treenaa... Ei näin.
Sumppari sanoi:On jätkillä huono keskittymiskyky. Ennätyssarjat jos on menossa, niin ei pidä häiritä se vaikka joku ryhtyis kyykkypaskalle siihen viereen.
laiskaluu sanoi:Mutta kuinka väärässä?
...
..
.
:(
laiskaluu sanoi:aloitusposti
Riiccia sanoi:Ihmetyttää muuten tää kommentointi monilta että jättäkää muijat kotiin ku meette salille, pitää vaa hommaa kunnon punttimimmi
Ei treenaa kovin tosissaan mutta on uskomattoman lahjakas, pari kevyttä treeniä viikossa ja lihaksia tulee nopeammin kuin useimmilla miehillä. :D Taustana on toki sopivan nuorena (jotain 12-17v) tehty kova body/voimatreeni ja sen jälkeen muutaman vuoden potkunyrkkeily ja sen jälkeen jatkunut liikunnallinen elämäntapa.Riiccia sanoi:Siis treenaako muijasi tosissaan? Sitten tommonen kommentointi on kyllä aikas perseestä ja takaisin huomauttamisesta loukkaantuminen varsinkin. Jos ei siis ollut vitsi tai pientä kiusoittelua. Ihmetyttää muuten tää kommentointi monilta että jättäkää muijat kotiin ku meette salille, pitää vaa hommaa kunnon punttimimmi