Olen väärässä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RRKalle sanoi:
No ei kai sitä kesken sarjan sanota toiselle mitään. Mua ainakin vituttaa jos joku urpo kesken sarjan tulee puhumaan.
Täällä toinen jota kyrsii toi. En menetä hermojani, jos pystyn keskittymis vaikeuksista huolimatta vetämään sarjan loppuun, mutta jos se jää kesken, niin kyllä sanoisin pari rumaa sanaa. Ei oo viel kertaakaan häirinny pahasti, kun suurin osa treenikavereista ymmärtää, että mä en tuu leikkimään salille.

Mikään ei oo ärsyttävämpää, kuin sarjan jääminen kesken jonkun muun kuin voimien loppumisen takia (esim. penkki heilahtaa tai kaveri tulee perseilemään). Sillon vituttaa ankarasti ja siitä jää treenivihkoonkin ikuinen arpi :( .

Edit: Miten uskallatte tuoda muijianne treeneihin mukaan? Monesti sarjan loputtua mun kavereilla on järkyttynyt ilme naamalla tai sit ne yrittää esittää ettei ne tuntiskaan mua. Ei mulla olis pokka ainakaan ihan täysiä treenata naisseurassa.

Toi vituttaa ihan liikaa, mikään ei vituta salilla niin paljoa ku joku kaveri tulee metrinpäähän hymyilemään "ILMEELLÄ" :david:

Tosin sitte tulee yleensä kommentoitua kovemmin takas ja sitte tajuavat olla hiljaa

Jylli81 sanoi:
Kaikenlainen turha kommentointi kesken sarjan on perseestä ja häiritsee ihan oikeasti keskittymistä. Ihan syystä mielestäni mainitsit asiasta ja aika naurettavaa vetää herne nenään sellaisesta. Kommentoinnin ja muun paskanjauhamisen voisi yrittää säästää sarjojen välille, jos on mukana vain seurana.

Vaikka tilanne jo laukesikin, niin pakko on kommentoida, eli olen tasan samaa mieltä Jylli81:n ja monen muun kanssa. Sarjan ollessa kesken pidetään suu supussa, jos ei ole ihan pakkotilanne (= treenitekniikka vaarallisen pahasti pielessä tai muuten jokin vaarallinen tilanne uhkaamassa). Ex-aviomiehelleni tämä ei meinannut mennä jakeluun ei sitten mitenkään, vaan hänellä oli useinkin tapana kyylätä vieressä ja matkia minun ilmeitäni ja hengitystäni ja tehdä niistä pilaa - kyllä, jopa sarjan aikana - ja kun sitten siitä hänelle sanoin, oli vastaus "no pitääkö sitä nyt aina niin tiukkapipo olla?" :david:

Olipa tässä joskus ennätyssarja tulossa, niin samalla huoneeseen tulee reenaava naispuolinen henkilö... Kuulen kun treenikaveri kuiskaa mulle: "nainen!" Hitto mä melkein raivostuin, mutta ei se kyllä tunnustanut mitään sanoneen... Sarja kyllä meni hyvin :D

laiskaluu sanoi:
Mutta kuinka väärässä?

Olin tuossa äsken tyttöystävän kanssa salilla, minä treenasin ja hän (lievän) migreenikohtauksen takia oli vain seurana....

Kuka ottaa muijansa salille maleksimaan ihan huvin vuoksi? Kyllä pitää olla kiinni toisessa, jos ei voi yksin salille mennä / haluaa mennä VIEREEN töllöttämään reiluksi tunniksi kun joku muu treenaa...:eek: Ei näin.

Andy sanoi:
Kuka ottaa muijansa salille maleksimaan ihan huvin vuoksi? Kyllä pitää olla kiinni toisessa, jos ei voi yksin salille mennä / haluaa mennä VIEREEN töllöttämään reiluksi tunniksi kun joku muu treenaa...:eek: Ei näin.

Kyllä treenikaverin voi salille ottaa vaikkei se reenaiskaan. mä ainakin olen ollut ja olen itekin pyytänyt kööriä messiin. Kattoo tekniikkaa, jauhaa paskaa sarjojen välillä, spottaa ja vaikka vähentää painoja ja auttaa lastaamaan. Sellaista.

Kun on hyvä reenikaveri, voi jauhaa paskaakin, ja sitten se huomaa että "nyt toi alkaa keskittyyn sarjaan", hyvä kaveri lopettaa jopa puhumisen, antaa sun tehdä sarjan, ehkä kannustaa, ja taas paskapuhe jatkuu.

Eli samanlaista hengaamista kun normi notkuminen sillon kun ei oo muuta tekemistä. Vain salimiljöössä+auttamassa reeneissä. Turhat jätkät salilla ei oo turhia:)

Mulle ei tarvii puhua sarjan aikana kyllä ainuttakaan sanaa, ellei kyse ole kannustushuudoista ym. Kaikenlainen asioiden selittely kesken sarjan alkaa vaan suunnattomasti vituttamaan ja jos kaveri alkaa kyseleen jotain kesken sarjan niin sitten palaa pinna. Vittu niitäkin on nähty, että tuntemattomat tulevat kesken sarjan kyselemään käytänkö viereistä tankoa tai muuta sellaista. Saatana.

On jätkillä huono keskittymiskyky. Ennätyssarjat jos on menossa, niin ei pidä häiritä se vaikka joku ryhtyis kyykkypaskalle siihen viereen.

Turpa kiinni sarjojen aikana paitsi normaalit "Kevyttä on", "Vielä tulee 15!", "Äitiskin nostaa enemmmän" kommentteja lukuunottamatta :)

Sumppari sanoi:
On jätkillä huono keskittymiskyky. Ennätyssarjat jos on menossa, niin ei pidä häiritä se vaikka joku ryhtyis kyykkypaskalle siihen viereen.

Ei ole tuosta kokemusta, mutta naamalle on kyllä pieraistu kesken sarjan. Tai oikeastaan ei voi sanoa kesken, sillä se sarja loppu lyhyeen...

laiskaluu sanoi:
Mutta kuinka väärässä?

...
..
.
:(

1. Ei muijan kanssa salille. Sen kanssa sitten pitää höpöttää ja puhua kaiken laista -> häiritsee.

2. Älä IKINÄ sano tyttöystävälle/vaimolle että hänen tekemisensä häiritsee sinua, älä ikinä, vaitsi jos haluat riidan aikaiseksi.

Sitten seuraava on ihan mutuilua, koska olen mies. Mutta luulen sinun sanoneen Naistenkielestä miestenkieleen käännettäessä jotenkin näin.

"En halua nyt keskittyä sinuun ja läsnäolosi kommentointeineen häiritsee minua" tai jotain ton suuntasta..

Vaikka yritit miesten kielellä sanoa et "Nyt treenataan..." Etkä mitään muuta.

:D Kuulostaa niin tutulta. Ei treenistä, vaan koko elämäni historiasta naisten kanssa. Naispuolisilla kun tuntuu olevan oikeus möksähtää ihan mistä vaan ja ihan milloin tahansa. Se kyllä syö miestä oikein urakalla. Pahinta tällaisissa tilanteissa on se, että ei tiedä:

a.) Mitä on tehnyt
b.) Mitä voisi tehdä
c.) Kannattaako jotain edes tehdä
d.) Pitäisikö lähteä itse kävelemään
e.) Ottaa väkisin haliin
f.) Möksähtää itsekin (molemmat ylpeitä ja omapäisiä)

Ei niistä vaan tiedä. Itse nykyään tällaisissa tilanteissa teen vähän tilanteesta riippuen kaikkea. Riippuen tietenkin, kuinka utopistisesta asiasta nainen tällä kertaa veti palkokasvit.

Meni hieman off-topicciin, joten:

Ei mua häiritse yleensä sarjan aikana hirveästi, jos joku tulee puhumaan jotain. Otan sarjan loppuun ja sen jälkeen voin vastata, jos muistan. Yleensä harva kyllä tulee selittämään mitään kesken sarjan.

Tutulta kuulostaa joo:)

Tässä nyt on mun mielestä oleellista se, että sinä et ole vastuussa toisen tunteista. Loukkaantua toki saa, se on inhimillistä, mutta käyttäytymisensä sen jälkeen voi valita. Ehkä voisit seuraavan kerran häneltä kysyä että loukkasinko sinua, johon toinen voi antaa rehellisen vastauksen.

Ja näin helppoa se ei käytännössä ole KOSKAAN.:wall:

laiskaluu sanoi:
aloitusposti

Siis treenaako muijasi tosissaan? Sitten tommonen kommentointi on kyllä aikas perseestä ja takaisin huomauttamisesta loukkaantuminen varsinkin. Jos ei siis ollut vitsi tai pientä kiusoittelua. Ihmetyttää muuten tää kommentointi monilta että jättäkää muijat kotiin ku meette salille, pitää vaa hommaa kunnon punttimimmi :)

Riiccia sanoi:
Ihmetyttää muuten tää kommentointi monilta että jättäkää muijat kotiin ku meette salille, pitää vaa hommaa kunnon punttimimmi :)

-Niitähän löytyy... Enkä välttämättä haluiskaan. En tiedä. En oo koskaan kokeillut... Naiset harvemmin vapaapainojen puolella viihtyy...

Oishan se ihan kivaa varmaan, jos treenikaverina olis tyttöystävä... Mut jotenkin vaan itse henkilökohtaisesti mieluummin treenaan kaverin kaa.

Minä näytän takuuvarmasti helvetin tyhmältä joka ikinen kerta kun yritin nostaa enemmän rautaa kuin pystyn, joten siksikään en koskaan treenaa kenenkään kaverin kanssa. Annan niiden olla siinä illuusiossa että näytän aina hyvältä, heh heh... :jahas: Hermot menis jos joku tulisi kommentoimaan sitä miltä = miten tyhmältä näyttää.

Riiccia sanoi:
Siis treenaako muijasi tosissaan? Sitten tommonen kommentointi on kyllä aikas perseestä ja takaisin huomauttamisesta loukkaantuminen varsinkin. Jos ei siis ollut vitsi tai pientä kiusoittelua. Ihmetyttää muuten tää kommentointi monilta että jättäkää muijat kotiin ku meette salille, pitää vaa hommaa kunnon punttimimmi :)
Ei treenaa kovin tosissaan mutta on uskomattoman lahjakas, pari kevyttä treeniä viikossa ja lihaksia tulee nopeammin kuin useimmilla miehillä. :D Taustana on toki sopivan nuorena (jotain 12-17v) tehty kova body/voimatreeni ja sen jälkeen muutaman vuoden potkunyrkkeily ja sen jälkeen jatkunut liikunnallinen elämäntapa.

Tyttöystävä on ihan kiva treenikaveri ja kun meidän sali on usein tyhjä tai vain 1-2 muuta tyyppiä niin se voi mielellään olla seurana vaikka ei aina itse treenaiskaan. Se sattuu vaan olemaan puheliasta ja ilkikurista tyyppiä joten pikku kiusoittelu kuuluu päiväjärjestykseen.
Yritin vaan hienotunteisesti sanoa että sarjan aikana ei juttelis eikä ainakaan kommentois mun ilmeitä tai muuten naurattais. Mutta en osannut. :D

edit. Mulla on tosiaan oikeesti aika huono keskittymiskyky, en tykkää edes mistään kannustushuudoista noston aikana. :)

hyrr,alko raivostuttaa jo näitä postauksia lukiessa kun tuli mieleen muutama ihminen tuolta kotisalilta jotka ovat jatkuvasti häiriötekijöinä treenatessa.
Oon todella pitkäpinnainen kaveri mutta tasan kaksi kertaa oon raivostunut kunnolla treenien aikana ja molemmilla kertaa samaan kaveriin. Ensimmäisellä kertaa se tuli kysymään mun vetäessä raskaan rintatreenin viimeisiä toistoja,että olenko kuullut uutta stratovariuksen levyä. En vastannut niin se tivas vieressä että "kuulitko,kuulitko". Toisella kertaa se tuli kysymään kesken kovimman prässisarjan että "noh,jokos sitä uusit jäsenyytesi ensi vuodeksi vai otatko kuukausikortin" molemmilla kerroilla "maljani" vuoti ns. yli ja käskin kaverin pitämään turpansa kiinni tai painumaan *******!!

Toinen tyyppi on sitten sellainen,että se liimaantuu aina seuraan ja vaikka vedän leukoja mp3-soittimen huudattaessa täysillä heviä, niin aina kun katson sitä sen leuat liikkuu ja se heittää jotain läppää. Vahtaa vaan siinä vieressä ja puhuu. Sarjan päätyttyä se juttu jatkuu ja on vaikeeta päästä alottamaan edes seuraavaa sarjaa ellei vaan lyö kylmän viileästi luureja päähän ja ala vääntämään :S oon sanonu etten mä kuule mitään mutta se vaan jatkaa ja jatkaa :S Tyttökaverin kanssa on mukava treenata kun kumpikin tajuaa ton keskittymisen tärkeyden. Treenien aikana ei juurikaan puhuta ja sitten niiden päätteeksi ollaan liian "jäässä" sujuvan keskustelun aikaansaamiseksi :D

Aloitusviestiin en voi muuta sanoa kun että "tervetuloa kerhoon". Yks vähänkään väärä lause saa naisen kun naisen mököttämään päiväkausia.
Ei siinä mitään että otetaan joskus se herne nenään, mutta se mökötyksen jatkuminen KOHTUUTTOMAN kauan... -huokaus-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom