Olen väärässä!

Kaupunki
Tampere
Mutta kuinka väärässä?

Olin tuossa äsken tyttöystävän kanssa salilla, minä treenasin ja hän (lievän) migreenikohtauksen takia oli vain seurana.
Kun siinä tuskaisena väänsin viimeisiä toistoja ekaan kovaan sarjaan vipunostoja niin kumppani totesi naureskellen että aika hauskoja ilmeitä minulla.

No minulla jäi sarja vähän vajaaksi kun itseäni alkoi naurattaa, tottakai tiedän että huvittavaltahan minä näytän pyöreä naama irvessä punaisena. Sanoin että tuo kommentointi muuten vähän häiritsee. Yritin sanoa sen hymyillen ihan normaaliin keskustelusävyyn mutta tyttöystävä vetäisi herneen nenään ja lopputreenin hän istui selkä minuun päin mitään puhumatta.

Mykkäkoulussa mentiin kotiinkin ja nyt mökötetään molemmat, harmittaa kun toinen ei edes tunnusta loukkaantuneensa vaan sanoo vain että ei sitten enää kumpikaan kommentoida toisen tekemisiä.

No mitä mieltä?
Häiritseekö teitä jos ilmeitänne kommentoidaan treeneissä? Kommentoitteko itse muiden ilmeitä. Onko minulla enää mitään kunniallista keinoa vetäytyä jo hävitystä taistelusta? :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kavereilta on kiva kysyä kesken niiden kovimpien sarjojen että miks sä irvistät? Mutta ei liian usein ettei tuu nenä kipeeksi.

Mua alkaa naurattamaan jos reenikamu joskus vitsillä sanoo ilmeistä, mutta heti nauramisen jälkeen alkaa vituttamaan :P Itse en kommentoi muitten ilmeitä.

aika helposta herneet menee nenään, huono päivä hänellä?.

ei mua ainakaan haittaa mikään kommentointi kunhan ei tule kesken sarjaa jolloin keskittyminen herpaantuu helposti. esim: treenikaveri heittää vitsin samalla kun penkkaat, alashan se tulee :curs:

turha ainakaan alkaa häneltä anteeksi pyytelemään jos vetää herneet nenään sen takia kun nätisti pyydät ettei kommentoisi ilmeitäsi ja häiritse täten treenaamista.

No voi nyt helvetti, jos tyttöystäväsi vetää tuosta kommentistasi loukkaantuu tai jotain niin.. Naisia ei voi kyllä ymmärtää aina. Kyllä se tuosta leppyy hyvin nopeasti. Huomenna sua jo naurattaa tän topicin perustaminenkin. :D
Ps. En kommentoi muiden ilmeitä siis kavereiden. Näytän itsekkin niin tyhmältä rautaa nöyrryttäessäni, että ei oo paljon varaa.

Kaikenlainen turha kommentointi kesken sarjan on perseestä ja häiritsee ihan oikeasti keskittymistä. Ihan syystä mielestäni mainitsit asiasta ja aika naurettavaa vetää herne nenään sellaisesta. Kommentoinnin ja muun paskanjauhamisen voisi yrittää säästää sarjojen välille, jos on mukana vain seurana.

~Voimariini ~ sanoi:
Kyllä se tuosta leppyy hyvin nopeasti. Huomenna sua jo naurattaa tän topicin perustaminenkin. :D
Leppyi jo ja muakin naurattaa jo nyt. Taidan maksaa samalla mitalla seuraavan kerran kun tyttöystävä on tekemässä kyykyssä maksimiykköstä! :D

Mutta otsikon lähtökohtahan on tietenkin se että tyttöystävän kanssa riidellessä on aina väärässä.. ;)

Juuri tällaisten tapausten pelossa akka jätetäänkin yleensä kotiin..

Kyllä noi naiset on käsittämättömiä. Mutta odotas kun tyttöystävästä tulee vaimo. Sitten ei naurata enää ketään.

edit: no joskus kuitenkin hymyilyttää hieman.

se on jo sääntö että keskustelua ei suvaita silloin kun sarja on kesken,menee keskittyminen ihan totaalisesti perseelleen.
aika herkkä ihminen on jos tosta tosissaan suuttui,tai sit tosiaan vähän heikompi päivä ehkä sen migreenikohtauksen takia.ei naisista ota selvää,välillä ne kestää vaikka mitä ja välillä ne suuttuu mitättömistä asioista.
mutta olisi hyvä tehdä toisen kanssa diili että sarjojen aikana ei jutella eikä heitetä läppää,sitä ehtii sit tauon aikana kommentoimaan.

Jeps, näitä sattuu. Kerran erehdyin kesken raudan taivutuksen kommentoimaan tyttöystävän mielestäni piirun verran lepsua asennetta treenaamiseen. Muija suuttui heti silmittömästi ja käveli omia aikojaan takaisin kotiin (reilu tunnin kävely). Siitä on kuitenkin jo yli 10 vuotta aikaa, ja vieläkin reenataan yhdessä, joten ei se sitten niin vaarallista tainnut ollakaan?
Erään toisen kerran ja eräälle edelliselle tyttöystävälle erehdyin sanomaan, että "paina paina vaan! kipukynnyksen yli!", jotain tollaista. Muija parahti itkuun. Naisten kanssa on kuitenkin kiva reenata siksi, kun ainakin tähän saakka olen saanut olla se voimakkaampi osapuoli....

onko teillä treenikaveri ruvennut koskaan nylkyttämään persauksiin kesken jullen?
Itteäni ei oikeestaan ees pahemmin häirinny ku oon tottunu tommosiin ihem tempuihin mitä salilla aina völillä sattuu

Tämä on tätä naisen logiikkaa taas ja se logiikka menee näin: nainen saa vittuilla miehelle niin paljon kuin haluaa ja miehen pitää ottaa kaikki vastaan ja kehua naista vielä tämän jälkeen. Pahimmaksi menee, jos tällaisen riidan jälkeen yrittää selittää, että "Hei, sähän ite aloitit tämän vittuilun", tästä seuraa pitkä saarna, miten "aina mua syytetään kaikesta" ja "minä olen aina väärässä". Se on kuin Rubikin kuutiota yrittäisi koota, ei millään loksahda palat kohdalleen.

Kaverit kuittailee aina kesken sarjojen mun ilmeille ja silloin ne sarjat meneekin ihan reisille kun ei pokka pidä yhtään:D Tästä seuraa lähinnä se, että vittuilen takasin kun kaverit tekee sarjaansa.

No ei kai sitä kesken sarjan sanota toiselle mitään. Mua ainakin vituttaa jos joku urpo kesken sarjan tulee puhumaan. Toivotan välittömästi pitkät vitut jos näin käy. Jos kanssaihminen loukkaantuu tai pitää mua kusipäänä niin se on vaan hyvä, eipähän tuu jauhamaan paskaa uudelleen.
Mun mielestä tästä on hyötyä ainakin kaupallisilla saleilla. Pahimmat peelot pelästyy niin etteivät tule lähellekään reeneissä=lisää tilaa.

Naisille ei tietenkään voi haistatella, mutta sanoa pitää niillekin.

Korjaus aloitusviestiin! (Tyttöystävä istuu vieressä katsomassa). Seuraavan kohdan:
laiskaluu sanoi:
tyttöystävä vetäisi herneen nenään ja lopputreenin hän istui selkä minuun päin mitään puhumatta.
olisi pitänyt kuulua:
tyttöystävä ei vetäissyt hernettä nenään mutta lopputreenin hän istui selkä minuun päin mitään puhumatta. :)

valentino sanoi:
Erään toisen kerran ja eräälle edelliselle tyttöystävälle erehdyin sanomaan, että "paina paina vaan! kipukynnyksen yli!", jotain tollaista. Muija parahti itkuun. Naisten kanssa on kuitenkin kiva reenata siksi, kun ainakin tähän saakka olen saanut olla se voimakkaampi osapuoli....

Ei saatana! :lol2: :lol2: :worship: :lol2: :lol2:

No meni ainakin henkisen kipukynnyksen yli.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom