Olen rasisti

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielestä ton ketjun olisi pitänyt antaa elää. Ymmärrän toki ongelmat esim. moderoinnin suhteen, mutta olisihan sen voinut järjestää vaikka niin että tolla ketjulla olisi ollut ihan oma mode, esim. AKV. Se ois voinut sit poimia sieltä sitten säädyttömät kirjoitukset pois, tai muokata muiden kirjoituksia oman etunsa mukaisiksi. Mutta nyt kun tuo ketju on historiaa, niin tarvii sitten kai tunnustaa täällä asia jota en ikinä (muistaakseni) tossa edellisessä ketjussa tunnustanut, eli kyllä, minä olen rasisti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli mielenkiintoinen tredi ja paljon hyvää tekstiä, mutta toki myös asiatonta sisältöä. Ymmärrän hyvin, ettei modet jaksa sellaista enää. Harmittaa tietysti vähän kun tuli luettua ja itsekin lähinnä tuon ketjun avulla avattua silmät maahanmuuttopolitiikan laadusta ja kenties tulevaisuudennäkymistä. Nyt kävi näin :)

Miten ketju jossa puhutaan rasismista voi tuoda huonoa mainetta? Kyllähän jokaisen pitäisi ymmärtää, että nämä ketjut muodostetaan keskustelijoiden toimesta, eikä Pakkotoiston puolesta. Nykyään jokaisella palstalla on ainakin yksi tälläinen ketju.
Helvetti, jos ketju lukitaan niin se lukitaan. Ei siinä mitään. Salillakin pitää treenata eikä runkata.

No, nykyään riittää, jos sanoo sanan hiekkaneekeri, kun pitäisi sanoa "maahanmuuttajataustainen pakolainen". Ymmärsit varmaan?

Ja jos vaikkapa täällä palstalla olisi 100 keskustelijaa, jotka puhuisivat Fatwasta kehitysvammaisia kohtaan, niin tuskin sitäkään katsottais hyvällä.

"Helvetti, jos ketju lukitaan niin se lukitaan. Ei siinä mitään. Salillakin pitää treenata eikä runkata."

Älä? Mutta, joo. Mitäpä syistä. Voihan sen noinkin sanoa. Eihän sillä imagolla ole mitään väliä...

Ja huomasit varmaan, että noi Pekka Siitoin -replat poistettiin äkkiä. Miksi niitä oisi sitten suvaittu siellä toisessa ketjussa?

Oot selvästi fiksu ihminen, mutta toi sun viesti jotenkin hämmensi. Put a quarter in your ass, because you played yourself.

Oli mielenkiintoinen tredi ja paljon hyvää tekstiä, mutta toki myös asiatonta sisältöä. Ymmärrän hyvin, ettei modet jaksa sellaista enää. Harmittaa tietysti vähän kun tuli luettua ja itsekin lähinnä tuon ketjun avulla avattua silmät maahanmuuttopolitiikan laadusta ja kenties tulevaisuudennäkymistä. Nyt kävi näin :)

Ei mennyt ketju hukkaan jos yksikin tällainen tapaus näkee päivänvalon :)

edit.

Jos ketju houkuttaa ylen määrin trolleja ja asiatonta postailua, jopa siinä määrin että sen "roskan" moderointi alkaa olla hankalaa, on ketjun poistaminen Maikkelin ja modejen kannalta varmaan järkevin ratkaisu.

Pakkiksella on kuitenki pyritty pitämään keskustelun taso asiallisena ja samoin pyritty pitämään keskustelu topikin sisällä, niin että sitä on yleensäkin mielekästä käydä. Jos näiden kriteerien täyttäminen yhden ketjun osalta aiheuttaa muihin verrattuna ylimääräistä työtä, käy näin...

edit. Ja toinen on sitten tietenki palstan imagokysymys. Omistaja saanee itse päättää millaista keskustelua haluaa palstallaan käytävän, näin niinku loppupeleissä.

Erittäin hyvin sanottu. Tosin tuntuu joka kerta jotenkin oudolta kun sä sanot jotain "asiallisesti" :D

Siinä keskustelussa oli myös paljon asiaa. Viime aikoina keskustelu vaan tuntui välillä menevän vähän turhan paljon paskanjauhamiseen mm. neekerinaisten ulkonäöstä.

Aina silloin, kun tällaiselta älyttömyydeltä vältyttiin ja esitettiin perusteltuja mielipiteitä, saattoi ketju herättää satunnaisia kävijöitä ajattelemaan asiaa, mikä on mielestäni ainoastaan positiivista. Ongelma, jos sellainen on olemassa, tuntuu olevan ainakin tiedotusvälineiden kuoliaaksi vaikenema, joten olisi hyvä, että keskustelua voitaisiin käydä edes isoilla netin keskustelupalstoilla. On siis sääli, että ketju jouduttiin sulkemaan, mutta toisaalta ratkaisu on Miken puolelta ymmärrettävä.

Jos joku tietää jollakin foorumilla olevan vastaavan tasoisen ketjun, niin linkin voisi varmaankin heittää tänne.

Ai niin, minäkin olen varmaan sitten rasisti.

No periaatteessahan saman infon mitä ketjussa oli saa halla-aholta, ilman ylimääräisiä trollaajia jne. Se sitten taas kuinka moni löytää halla-ahon ilman tuollaisia ketjuja on eri asia..

Harmin paikka, kun kaikki nuivuudet löytyi kuitenkin yksistä kansista. Toivottavasti homma ei räjähdä joka threadissa käsiin. Jännä nähdä mitä tulee tapahtumaan esim. Suurelle Lööppiketjulle.

Edit. Eikös tuo ketju ole aiemminkin ollut jäähyllä?

No ehkä pakkotoiston jäsenet eivät kuole jos ei pääse puhumaan rasismista :)

Näköjään tämäkin ketju on liian vaikea.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom