Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nyt oikein tulkitsin niin ei tuo mikään rintaliike ole vaan yksi kiertäjäkalvosiliikkeistä.zere sanoi:Tuosta tuo toiseksi viimenen liike on ainakin itsestä tuntunut aika "kivalta" rinnassa.
Täytyy muistaa joka reenissä koittaa ärsyttää lihasta uudella tavalla... Mä kehitin sohva levon ja lihakset ärsyynty niin paljon että ne lähti... 
neutraali sanoi:Jos nyt oikein tulkitsin niin ei tuo mikään rintaliike ole vaan yksi kiertäjäkalvosiliikkeistä.
jalat sanoi:Tarkoitatkos tällä ihan tavallisia vipunostoja, mutta selällään maaten ja ylöspäin. Siis kädet suorina vai jotenkin hieman koukistettuina?
neutraali sanoi:IMO Kunnon massaliikkeet on rinnalle parhaita= Penkki. V,penkki. Viparit maaten. Ristitalja+peck deck yms on taas loistavia jos haluaa hakea tuntumaa/hyvää pumppia.

Force sanoi:No silleensä, että käytetään tuota primadonnaliikettä paremmissakin piireissä.
Juuri näin ja Anthony teki r,taljan varmasti niin sanottuna "palauttavana" liikkeenä rinta treenin loppuun.Kraftwerk n sanoi:No satavarmasti se Anthony ois sen saman romun pukannut ilman tuota ristikkäistaljaakin.
Tollasilla liikkeillä reenin lopuksi kun nyt ei voimantuotannollisesti ole merkitystä.
neutraali sanoi:Jos nyt oikein tulkitsin niin ei tuo mikään rintaliike ole vaan yksi kiertäjäkalvosiliikkeistä.
Kraftwerk n sanoi:No satavarmasti se Anthony ois sen saman romun pukannut ilman tuota ristikkäistaljaakin.
Tollasilla liikkeillä reenin lopuksi kun nyt ei voimantuotannollisesti ole merkitystä.
neutraali sanoi:Juuri näin ja Anthony teki r,taljan varmasti niin sanottuna "palauttavana" liikkeenä rinta treenin loppuun.
zere sanoi:Kummasti siinä on vain mainittu lihakset, joihin tuo liike ottaa niin: Pectoralis major (sternal head) ja Pectoralis major (clavicular head). Ja nuihin se myös minulla ottaa eniten.
Edit: ja erityisesti tuon jälkimmäisen lihaksen takia tätä liikettä teen.

Joo varmaan on voinut kokeakin hyötyvänsä vaan eiköhän Anthony ja monet muutkin ole myös treenannut sellaisiakin liikkeitä mistä ei varsinaista hyötyä ole ollutkaan.Force sanoi:Ilmeisesti hän koki hyötyvänsä siitä liikkeestä. Jos joku liike ei hyödytä mitään, niin turhahan sitä on tehdä.
jalat sanoi:No totta helevatassa.
penkki, vinopenkki, irtopainoin, peck deck, pullover,...
Kertokaas kynikselle vielä mitkä teillä saa paikat tuntemaan
että nyt on kunnolla tehty jotain. Vaihtelua kaivataan.
Vaihtelua kaivataan.
Force sanoi:No vittu! Se kuitenkin teki sitä.
BoneFish sanoi:Hiemanmutta teettekö ton ristikkäistaljan niin että kädet menevät ala-asennossa ristiin? Kun itse olen tehnyt niin että ne menevät vaan yhteen. Vai onko tämä sitten joku ihan toinen liike..
BoneFish sanoi:Hiemanmutta teettekö ton ristikkäistaljan niin että kädet menevät ala-asennossa ristiin? Kun itse olen tehnyt niin että ne menevät vaan yhteen. Vai onko tämä sitten joku ihan toinen liike..
Timba79 sanoi:Kyllä minä teen ainakin ristiin, silleen saa rutistettua kunnolla tisseillä.