Okg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Ei löytynyt FAQ:sta OKG:sta mitään.

Taitaa olla taas yksi ylihintainen ja turha tuote?

Kuulemma "poistaa kehosta myrkkyjä ja ylläpitää/nopeuttaa palautumista & lihaskasvua".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvänen aika, miten sattuikin että juuri eilen vanhoja Bodaus-lehtiäni (joo, sekin on tullut mulle joskus...) lueskellessa sattui silmään tuo OKG. Taisi olla menneiden vuosien fitness-voittaja Nina Haavisto, joka sitä kertoi syövänsä siksi, kun syö niin paljon proteiinia (=150 g päivässä, eli saman verran tai jopa vähemmän mitä itse protskua popsin...), niin tuo OKG auttaa poistamaan proteiinin hajoamistuoteita elimistöstä tjsp. Onko tässä mitään perää/ideaa/järkeä, vai onko koko OKG täysin :david: ?

eikös se ollut niin, että liiasta proteiinista muodostuu ammoniakkia elimistöön ja okg poistaa tätä. Mutta saman asian ajaa myös tarpeeksi runsas veden juonti

söin joskus wrangen OKG:tä, rahat meni hukkaan.bodaus lehdessä oli kerran juttua tuosta aineesta ja siinä sanottiin että pitäisi syödä n.10 grammaa päivässä.wrangen kapseleissa oli muistaakseni jotain 350 milligrammaa/kapseli.aika kallistakin vieläpä...

Saanen huomauttaa että jokainen ihminen on yksilö ja jollakin toimii ja jollakin ei. Toiset ovat lihavia, hoikkia ja lihaksikkaita et silleen

Saanen huomauttaa että jokainen ihminen on yksilö ja jollakin toimii ja jollakin ei. Toiset ovat lihavia, hoikkia ja lihaksikkaita et silleen

juu sitä se "jokainen ihminen on yksilö" varmasti tarkoittaa, että ollaan eri painoisia eri rasvaprosenteilla.

Millä tavalla tää okg sulla potkii, kun et siitä mistään hinnasta luopuisi?

mitä järkeä siltä OKGlta on odottaa jotain ihme vaikutusta ja tulosten nousua??
Eikös se oo vähän niinku terveystuote?
Ei sen oo tarkoituskaan nostaa mitään maksimivoimaa tms...

;) Noo se vähän miltä kantilta asiaa katsoo, mun kohdalla se on auttanu mua saamaan paremman tehon irti tereeneistä, esim. penkki nousi kahessa viikos 30kg eli sillee, uskokoon ken haluaa mut se ei ole terveystuote.:thumbs:

;) Noo se vähän miltä kantilta asiaa katsoo, mun kohdalla se on auttanu mua saamaan paremman tehon irti tereeneistä, esim. penkki nousi kahessa viikos 30kg eli sillee, uskokoon ken haluaa mut se ei ole terveystuote.:thumbs:

LOL :hyper:

en tarkoita et yksin sillä sitä pitää katsoa kokonaisuutta eli protskut lepo, asenne muu ruoka mitä suuhunsa laittaa. Ei se puntti millään pizzalla nouse aasi. :wall:

en tarkoita et yksin sillä sitä pitää katsoa kokonaisuutta eli protskut lepo, asenne muu ruoka mitä suuhunsa laittaa. Ei se puntti millään pizzalla nouse aasi. :wall:

Aikaisemman juttusi perusteella juuri tuo OKG oli syynä 30kg penkkituloksen nousuun.
Vaikka ottaisi kokonaisuuden huomioon niin on kyllä ollu koko touhu (tekniikat, yms) pahasti vituillaan jos penkkitulos nousee tuon verran kahdessa viikossa. Vai oliko se ensimmäinen kerta elämässäsi kun penkiltä nostit? :D

Nousi enemmän kun tanko ja 10kg, mut meitsi lopettaa tästä asiasta puhumisen ja poistuu. Max penkki 125kg:D

Trollaile yksinäs sitten

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom