Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En itse rupea treenaamaan ilman OKGta potkii todella hyvin kun on ravinto ja muut asiat kunnossa.
Saanen huomauttaa että jokainen ihminen on yksilö ja jollakin toimii ja jollakin ei. Toiset ovat lihavia, hoikkia ja lihaksikkaita et silleen
savolainen käytti okgtä:D
;) Noo se vähän miltä kantilta asiaa katsoo, mun kohdalla se on auttanu mua saamaan paremman tehon irti tereeneistä, esim. penkki nousi kahessa viikos 30kg eli sillee, uskokoon ken haluaa mut se ei ole terveystuote.:thumbs:
;) Noo se vähän miltä kantilta asiaa katsoo, mun kohdalla se on auttanu mua saamaan paremman tehon irti tereeneistä, esim. penkki nousi kahessa viikos 30kg eli sillee, uskokoon ken haluaa mut se ei ole terveystuote.:thumbs:
en tarkoita et yksin sillä sitä pitää katsoa kokonaisuutta eli protskut lepo, asenne muu ruoka mitä suuhunsa laittaa. Ei se puntti millään pizzalla nouse aasi. :wall:
Nousi enemmän kun tanko ja 10kg, mut meitsi lopettaa tästä asiasta puhumisen ja poistuu. Max penkki 125kg:D