Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
puolopystypunerrus.. .en oo itekokeillu. onko jollai kokemuksii tosta..
Jep, itse asiassa tuolla on melko vähän tekemistä pystypunnerruksen kanssa. Toimii myös hyvin smithissä. Kapea ote (vielä kapeampi kuin kuvassa IMOEHRAM) ja tanko lasketaan suoraan pään päälle. Ihan pätevä liike vaikka hieman kummalliselta vaikuttaakin.Aika lähellä on tavallista pystypunnerrusta tuo, kun melkein kuvassa laskee otsaan saakka.
Edit. Katos mutta onkin kapea ote näköjään.
hcbb:ssä oli toi treeni koulussa , mutta smithissä istuen , kehuivat ,että tuosta saa raskaimman ojentava liikkeen treeniin .
Suurin yksittäinen asia siinä tekeekö dipin rinnalle vai ojentajille on kyynärpäiden liikerata. Jos kyynärpäät liikkuu sivulle, tehdään rintaa ja ojentajia treenatessa taas kyynärpäiden tulee liikkua kylkiä myöden, eli tavallaan edestä taakse. Eikä myöskään kannata ihan alas itseään laskea jos ei halua olkapäitä mukaan. Itse laskeudun enintään olkavarret vaakatasoon jos ojentajadippiä teen.Missä on vika kun dippi ottaa enemmän hartioihin ja rintaan kuin itse ojentajiin?
Missä on vika kun dippi ottaa enemmän hartioihin ja rintaan kuin itse ojentajiin?
Suurin yksittäinen asia siinä tekeekö dipin rinnalle vai ojentajille on kyynärpäiden liikerata. Jos kyynärpäät liikkuu sivulle, tehdään rintaa ja ojentajia treenatessa taas kyynärpäiden tulee liikkua kylkiä myöden, eli tavallaan edestä taakse. Eikä myöskään kannata ihan alas itseään laskea jos ei halua olkapäitä mukaan. Itse laskeudun enintään olkavarret vaakatasoon jos ojentajadippiä teen.
Suurin yksittäinen asia siinä tekeekö dipin rinnalle vai ojentajille on kyynärpäiden liikerata. Jos kyynärpäät liikkuu sivulle, tehdään rintaa ja ojentajia treenatessa taas kyynärpäiden tulee liikkua kylkiä myöden, eli tavallaan edestä taakse. Eikä myöskään kannata ihan alas itseään laskea jos ei halua olkapäitä mukaan. Itse laskeudun enintään olkavarret vaakatasoon jos ojentajadippiä teen.