Powerhousu sanoi:Edit: Timba, ei sillä mun mielestä oo paskankaan merkitystä, paitsi jos haluaa alkaa hifisteleen noiden kulmien kanssa. Tästä päästään siihen että miksi treeniä pitäisi vaihdella näin yksinkertaisten lihasten kohdalla? Ei minkään takia, hauis vain supistuu eikä mitenkään voi tottua tiettyyn liikkeeseen ja lopettaa kasvamista sen takia. Taas yksi uskomus kumottu. Sama juttu muiden lihasten kohdalla, paitsi että jotkut liikkeet siirtävät rasitusta hieman muille lihaksille ja näin muovaavat kroppaa hiukan eri muotoon. Mutta yksittäinen lihas siis EI totu treeniin jos vaan muistetaan nostaa painoja välillä. Eli,eli. Ihan treenin mielekkyyden takia itse vaihtelen liikkeitä treenissä, ja treeneissä.
Vahvistaa siis mun ajatuksia. Vähän vierastan minäkin noita suurempia vaihtelun tarpeita. Varsinkaan, että pitäs vaihtaa vaikka 2-jakoseen välillä kun tuntuu tällä 4 tai 5 jakosellakin kehitystä tulevan tasaseen. Sarjapituuksia nyt tulee kohtuudella vaihdeltua ja liikkeitä, mutta näitäkin enemmän mielekkyyden mukaan ja uskomusten perusteella. En tiedä onko niistä kehityksen kannalta mitään suurempaa hyötyä...
olikohan oikea nimi)kirjassahan on juuri tuollainen juttu. Kannattaa varmasti pitää muutama päivä ihan totaalilepoa käsille