Ojentajan treenaaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ranskalainen punnerrus mutkatangolla vinopenkillä. Tekee liikkeen suht hitaasti ja jännittää ojentajat kun kädet on suorina. 8-10 toistoa ja 3 sarjaa.

Niinikään mun lemppari :haart:
Mä teen ranskalaiset vielä niin että viimeisessä sarjassa teen niin monta toistoa kuin menee, sen jälkeen pelkkiä negatiivisia toistoja -> tanko naaman yli penkkipunnerrus-asentoon -> ylös, ja lopuksi kun näitäkään ei enää jaksa, niin sitten niin monta normaalia punnerrusta tangolla kuin menee.

Polttelee tosi hyvin.
Bongasin tän täältä jostain jonkun postauksesta. Loistava kombo! :worship:

Toinen hyvä on ehdottomasti dippi.
Ottaa samalla olkapäihin.

Juha77 sanoi:
Niinikään mun lemppari :haart:
Mä teen ranskalaiset vielä niin että viimeisessä sarjassa teen niin monta toistoa kuin menee, sen jälkeen pelkkiä negatiivisia toistoja -> tanko naaman yli penkkipunnerrus-asentoon -> ylös, ja lopuksi kun näitäkään ei enää jaksa, niin sitten niin monta normaalia punnerrusta tangolla kuin menee.
Mäkin oon joskus kokeillu tossa samaisessa liikkeessä jatkaa sarjaa suoraan kapealla penkillä. Ongelma tässä on se, että jostain kumman syystä saan vedettyä pelkästään ranskalaisilla ojentajat niin loppuun ettei kapeeta penkkiä tule yhtäkään toistoa. Tätä on muutkin ihmetelly kun minä.

Toi voi ehkä johtua siitä, että kun olen lähes harrastuksen alusta asti pyrkinyt tekemään sarjat loppuun asti, niin jossain vaiheessa sitä vaan oppii ottamaan itsestään kaikki ulos. En mä tohon muutakaan selitystä keksi.

Mitä olette mieltä lankkupenkistä ojentajaliikkeenä??
Kokeilin itse tänään ekan kerran ja tuntu ihan ok liikkeeltä.
Ite en pysty tekeen ranskalaista kovilla painoilla kun sattuu kyynärpäihin niin vietävästi. ;(
Itellä ojentajapäivänä teen siis kapee penkki 3x3 tai 4x2 jos ei tuu kolmea.
ja sit ranskalainen tai vastaotepenkki tai lankkupenkki 3x8.

Kapea penkki 3x6-8, ranskalainen punnerrus 3x6-10 ja Ojentajat taljassa 3x10. Tämä treeni on itellä toiminut todella hyvin.

Back
Ylös Bottom