Ojentajaliikkeitä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ylätalja ojentajille on painojen noustessa alkanut käymään olkapäihin varsin ikävällä tavalla. Ylätaljan seurana on ollut muutama sarja ranskalaista, joka kyllä menee ihan hyvin. Mitä liikkeitä ojentajille on ylätaljan, ranskalaisen ja dipin lisäksi? Olkapäiden takia dippikin hieman arveluttaa, joten korvaavia liikkeitä kaipailisin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tee eri variaatioita esim taljaa köydellä ranskalaista tangolla ja joskus kässäreillä ja löytyyhän niitä vaikka mitä kun mielikuvitusta käyttää ;)

toi kapee penkki koskee myös olkapäihin raskaammilla painoilla(max.toistot3/sarja) mut tuskin tuota ongelmaa esiintyy pienemmillä painoilla(max.15t/sarja)

devil666 sanoi:
toi kapee penkki koskee myös olkapäihin raskaammilla painoilla(max.toistot3/sarja) mut tuskin tuota ongelmaa esiintyy pienemmillä painoilla(max.15t/sarja)
No jos keho mielessä treenailee niin eipä oo hirveesti järkeä mitään kolmosia tehdä, nuo olkapäät saa aika hyvin eliminoitua tuosta kapeastapenkistä pois kun jättää noin 10cm irti rinnasta.

Yhellä käsipainolla ja kahella kädellä niskantakaa on tosi hyvä liike. En jaksa kuvaa ettiä, mutta ton voi päätellä.

pink panther sanoi:
eikä kannata millään hirmupainoilla vetää. .
Kannattaa tehdä niin isolla painolla mihin itse kykenee ;)
devil666 sanoi:
ranskalainenpun.maaten taljassa on hyvä liike se on levytangolla tehtyä versiota parempi(ainakin itselläni toimii parhaiten)
IMO ei oo tangon voittanutta. Kannattaa tietenkin sitä tehdä mikä tuntuu mielekkäämmältä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tietysti kannattaa tehdä semmoisia liikkeitä mistä itse tykkää
tällä tarkoitin että, esim.jos jollain on pec-dec seuraavaks ohjelmassa ni kaveri ei tykkää tai jostain syystä pysty tekemään niin se voi ottaa ristikkäistaljaa tilalle ja se on ehkä myös parempi.
neutraali oot oikeessa ei oo levytankon voittanutta, minäkään en tee muuta kuin just tuon ranskalaisen taljassa

neutraali sanoi:
Kannattaa tehdä niin isolla painolla mihin itse kykenee ;)

Tämä on hyvä pointti. Enemmänkin kannattaa jättää ne egopainot väliin. Isoilla painoilla PITÄÄ tehdä jos meinaa kasvaa, mutta mikä on sitten kenellekin se iso, onkin jo luonnollisesti suhteellista.

Timba79 sanoi:
Tämä on hyvä pointti. Enemmänkin kannattaa jättää ne egopainot väliin. Isoilla painoilla PITÄÄ tehdä jos meinaa kasvaa, mutta mikä on sitten kenellekin se iso, onkin jo luonnollisesti suhteellista.

Mun mielestä punnerrusliikkeissä on aika paha edes käyttää liian isoja painoja. Painot on liian isot sillon kun joutuu huijaamaan saadakseen painot ylös. Monessa punnerrusliikkeessä huijaaminen on aika mahdotonta. Esim. ranskalaisessa on paha lähtee cheettaileen, ja siinäpä voikin käyttää niin isoja painoja kun vaan muutaman kerran ylös saa. Vetoliikkeissä sen sijaan on helppo huijata, ja niihin tulee laitettua äkkiä liikaa painoa.

Ojentajaliikkeeksi suosittelen varmaan jo kymmenettä kertaa ranskalaista vinopenkissä. Autto mulla, ja monella muullakin kyynärpään kipuiluun.

Zone-sarja -42%
Powerhousu sanoi:
Ojentajaliikkeeksi suosittelen varmaan jo kymmenettä kertaa ranskalaista vinopenkissä. Autto mulla, ja monella muullakin kyynärpään kipuiluun.
Joo tuo on hyvä liike, saa myös todella hyvän ventyksen kun käyttää tangon pään takana penkissä kiinni.

Powerhousu sanoi:
Mun mielestä punnerrusliikkeissä on aika paha edes käyttää liian isoja painoja. Painot on liian isot sillon kun joutuu huijaamaan saadakseen painot ylös. Monessa punnerrusliikkeessä huijaaminen on aika mahdotonta. Esim. ranskalaisessa on paha lähtee cheettaileen, ja siinäpä voikin käyttää niin isoja painoja kun vaan muutaman kerran ylös saa. Vetoliikkeissä sen sijaan on helppo huijata, ja niihin tulee laitettua äkkiä liikaa painoa.

Joo, ehkä toi egopainot oli vähän väärä tapa kuvata näitä punnerusliikkeitä, sopinee paremmin vaikkapa selän treenailuun. Mutta pointti oli, että painot pitää olla itselle ISOT jotta sitä kehitystä tapahtuu. Turhaa niitä painoja on pelätä...tjsp...

Ja mulla auttoi tohon kyynärpään kipuiluun, kun tajusin laskee sen tangon reilusti tonne pään taakse. Täytyykin vielä kokeilla taas tota vinopenkkiäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom