Ojentaja treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Onko kellään hyvää likkettä ojentajalla suoritettavaksi?Itse olen suorittanut ojentaja treenin taljalla tai tangolla. Kertokaa onko muita hyviä liikkeitä?

Mulla on toiminu ojentajapunnerrus käsipainoilla maaten. Luin siitä BK:ssa ja sillä saa hyvän poltteen ojentajiin.

mietin ite että miten noita sais tehtyä, ku tuntu ettei ojentajiin oikeen oo menny reeni perille... no eilinen setti:

istuttava dippi, säädettävä painopakka
- lämmittely 2*15 toistoa
- 2*8 tiukkaa sarjaa

ylätaljaan, mutkatangosta sellainen ote, että kämmenet hieman sisäänpäin kääntyneenä, ja kyynärpäät lähellä kylkiä.
- verryttely 1*15
- 3*8 tiukkaa sarjaa

tauot noin minuutin, venyttelyä sarjojen välillä.

Ja keskityin nimenomaan fiilikseen, tein kunnolla negatiiviset vaiheet ja heiluttamatta positiiviset. No eilen tuntu että juu, nyt tais toimia, ja tänään on tuntunu koko päivän että tais toimia :thumbs:

itellä ainaki ton taljan osalta antaa paremman poltteen ku vaihto tangon naruihi

Iso-Arska sanoi:
Onko kellään hyvää likkettä ojentajalla suoritettavaksi?Itse olen suorittanut ojentaja treenin taljalla tai tangolla. Kertokaa onko muita hyviä liikkeitä?
Ranskalainen punnerrus tangolla ja kässäreillä. Kapee lattiapenkki. Pushdown taljassa.

niskan takaa nosto (iso käsipaino kahdella kädellä) tai veto taljasta naruilla (niskasta veto). tolla narusysteemillä saa hyvän tuntuman ja paketti pysyy helposti kasassa.

Ranskalainen punnerrus on ainakin omasta - ja varmasti monen muunkin - mielestä paras liike ojentajille. Minulla tuppaa kuitenkin tangolla tehdessä vasen olkapää lonksumaan ja toisinaan myös kyynärpäässä tuntuu jonkin verran kipua, vaikka teenkin punnerruksen pään taakse. Muutama viikko sitten kokeilin tehdä ranskalaisen punnerruksen ristikkäistaljassa (toki myös alatalja käy), ja tuo tuntui sopivan paremmin nivelilleni.

Hyvä tapa voisikin olla ensin lämmitellä ja puristaa ainakin osa voimista tekemällä ranskalainen punnerrus taljassa, jonka jälkeen siirtyä tekemään liikettä tangolla. Loput voimat ojentajista voikin sen jälkeen puristaa tekemällä ojentajapunnerrus ylätaljassa, ja loppuun vaikka vielä pudotussarja. Pitäisi olla aika hyvä kombinaatio ja puristaa hyvin voimat ojentajista.

Varmaankin aika pitkälti suurin osa muista maininnan arvoisista liikkeistä onkin jo mainittu edellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen viimeaikoina tehnyt rankalaisen punnerruksen istuen yhdellä isolla käsipainolla. Oli kans ongelmia tuon kyynärpäänseudun kipeytymisen kanssa, mutta tuota käsipainoversiota olen pystynyt tekemään kovaa.

Mniska sanoi:
veto taljasta naruilla (niskasta veto). tolla narusysteemillä saa hyvän tuntuman ja paketti pysyy helposti kasassa.

jos nyt tarkotat samaa mitä mä, niin on erittäin hyvä liike ja aina treenin jälkeen ojentajat iha loppu.

Ranskalainen istuen noin 70 asteen kulmassa selkänojaan nojaten. ;)

Dippi luonnollisesti ja kapeapenkki, jos niitä pystyy tekemään.

pollo sanoi:
Ranskalainen istuen noin 70 asteen kulmassa selkänojaan nojaten. ;)

Tuo on itsellänikin toiminut ehkä parhaiten. Kyynerpäät ei vaan tykkää hyvää tuosta, mutta venytys on upea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom