ojentaja-olkapääpäivä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kroppamies

Banned
Kannattaako kyseisenä päivänä tehdä ojentajat ennen olkapäitä vai toistepäin? itellä ainakin jos tekee olkapäät ennen ojentajia niin ojentajia tehdessä vaan olkapäät väsyy entisestään mut sit kuiteski jos tekee ensin ojentajat ihan piippuun niin eiks sekin kuiteski hankaloita olkapäiden vetämistä, miten on? Ja sit onko kierto

1. rinta - hauis
2. lepo
3. ojentaja - olkapää
4. lepo
5. jalat
6. lepo
7. vatsa - selkä
8. lepo

parempi kuin sama selkä ja jalkapäivä toisinpäin?

Itse teen vaihtelen vuoroviikoin kummalla aloitan, ojentajilla vai olkapäillä. Hyvin on tähän saakka toiminut.

En tiedä toimisko vuorotellen tehtynä, mutta pystypunnerrus 1 liikkeeksi!!! Kannattaa kuitenkin muistaa, että eihän olkapää treenissä ole yleensä, kuin yksi liike mikä kaipaa ojentajia. (pystypunnerrus).:kippis1:

Joo no mä taidan kuiteskin siirtyä seuraavaan:

1. Rinta - olkapää
3. lepo
2. Ojentaja - hauis
4. lepo
5. jalat
6. lepo
7. vatta - selkä
8. lepo

Tossa kierrossa ei ole mitään "klappia" eli minkään lihasryhmän tekeminen ei haittaa seuraavaa edes seuraavana treenikerralla.

Ei oikein olkäpäiden treenaaminen onnistu ojentajien jälkeen eikä toisinpäin. Pystypunnerrus on ihan 1. liike ja sen tekimistä vähän hankaloittaa ojentajien tekeminen ennen sitä. Kiitos kuiteskin vastauksista!!

Mä olen tehnyt ensin pääliikkeen ojentajille, eli kapean penkin, sitten pystypunnerrus, sitten vasta loput ojentajaliikkeet ja viimeiseksi vipunostot.

Originally posted by Kroppamies
Joo no mä taidan kuiteskin siirtyä seuraavaan:

1. Rinta - olkapää
3. lepo
2. Ojentaja - hauis
4. lepo
5. jalat
6. lepo
7. vatta - selkä
8. lepo

Tossa kierrossa ei ole mitään "klappia" eli minkään lihasryhmän tekeminen ei haittaa seuraavaa edes seuraavana treenikerralla.

Jos teet ojentajille kapeeta penkkiä tai dippiä niin ei onnistu tuolla ohjelmalla. Mulla olis ainakin etuolkapäät ja tissit sen verran kipeenä tuona käsipäivänä...?

-K

niin ja mites se vaikuttaa käsien vetämiseen? ei paljoakaan haittaa jos jotkut tissit kipeenä ku vetää hauista. ihan sama ku pohkeet kipeet ku vetää vatsaa, mitä välii!!!???

Samaa mieltä Kiewin kanssa. Jos vetää ojentaja-treenissä just tota kapeeta penkkiä tai dippiä, niin kyllä se haittaa jos tissit ja etuolkapäät on kipeenä. Ja ne luultavasti on kipeenä kun on vaan yks päivä välissä rinta- ja olkapäätreenin jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by busmalis
Ja ne luultavasti on kipeenä kun on vaan yks päivä välissä rinta- ja olkapäätreenin jälkeen.
No niinpä. Vielä kerran, jos Kroppamies nyt huomaisi. :)

Vaihda jalkapäivän ja olkapää-ojentaja -päivän paikkaa keskenään. :kippis:

Originally posted by Tomi
No niinpä. Vielä kerran, jos Kroppamies nyt huomaisi. :)

Vaihda jalkapäivän ja olkapää-ojentaja -päivän paikkaa keskenään. :kippis:

Niinpä, kippis ja kulaus nyt mä vasta tajusin mitä te ajatte takaa :) joo no noi liikkeet ei kylläkään kuulu ohjelmistoon (ainakaan vielä) (siis kapee pena tai dipit) mut kyllä mä taidan silti vaihtaa jalkojen ja käsipäivän paikkaa ihan varmuuden vuoksi. Sitten se vaikuttaa ihan mukavalta kierrolta...

Originally posted by Kroppamies
Niinpä, kippis ja kulaus nyt mä vasta tajusin mitä te ajatte takaa :) joo no noi liikkeet ei kylläkään kuulu ohjelmistoon (ainakaan vielä) (siis kapee pena tai dipit) mut kyllä mä taidan silti vaihtaa jalkojen ja käsipäivän paikkaa ihan varmuuden vuoksi. Sitten se vaikuttaa ihan mukavalta kierrolta...

Tekemällä kapeeta penkkiä saat penkkiin aika mukavaa nousua.(jos et ole aikasemmin kapeeta penkannut)

Originally posted by vapaudenpatsas
Tekemällä kapeeta penkkiä saat penkkiin aika mukavaa nousua.(jos et ole aikasemmin kapeeta penkannut)

Ens kerralla salille mittanauha mukaan.Selviää,mikä penkki on kapein. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom