Oikeat määrät lisäravinteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Neon
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Sellasta olisin kysynyt kun oon vasta ruvennu käyttämään lisäravinteita ja en niistä määristä oikein tiedä kun en saa oikein selvää mitä pakkauksissa oikein tarkoitetaan!! salilla olen kyllä jo käynyt n. vuoden verran että en siinä mielessä ihan aloittelijakaan ole mutta noi lisäravinteet....

Eli tällä hetkellä mulla on Twinlabin kreatiinia, Whey+ (900g) ja Dexstroosia!! Siitä olen varma jotta kreatiinia otetaan n. 5g kaksi kertaa päivässä dexstroosin kanssa mutta mikä se on sitten se 5g?? Niin herkkää vaakaa kun en omista että voisin mitata...olisiko se 5g yksi kukkurallinen tl ?!

Eniten minua kuitenkin kiinnostaa toi Whey+ että kuinka paljon esim. palautusjuomaan...kuinka monta teelusikallista(?) Ja joka päiväkö kolme annosta?

On meinaan aika kallista toi Whey+ että ei kehtais ihan turhaan liikaa laittaa sitä...

Olen 172cm, painoo jotain 67kg ja treenaan kolmisen kertaa viikossa!!!

Kiitos jo etukäteen :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Neon
Eniten minua kuitenkin kiinnostaa toi Whey+ että kuinka paljon esim. palautusjuomaan...kuinka monta teelusikallista(?) Ja joka päiväkö kolme annosta?

Minkä ihmeen takia sitä pitäisi ottaa kolmesti päivässä?

Reenin jälkeen otat palautusjuomassa desin verran (30-40g) ja muuten säkin suu tiukasti kiinni.

Eli tällä hetkellä mulla on Twinlabin kreatiinia, Whey+ (900g) ja Dexstroosia!! Siitä olen varma jotta kreatiinia otetaan n. 5g kaksi kertaa päivässä dexstroosin kanssa mutta mikä se on sitten se 5g?? Niin herkkää vaakaa kun en omista että voisin mitata...olisiko se 5g yksi kukkurallinen tl ?!
...

Tässä sivun yläreunassa on punainen nappi, jossa lukee valkoisella FAQ. Klikkaa sitä. Siirry sitten kohtaan "Palautusjuomat" ja lue ne viestit. Siellä kerrotaan, miten paljon wheytä tulee laittaa juomaan.
Saman FAQ:n takana on kohdassa "Lisäravinteet" kreatiinista tarinaa enemmän kuin tarpeeksi, myös dextroosista. Siellä on myös ihmetelty t-lusikoiden annoskokoja.

Re: Re: Oikeat määrät lisäravinteita?

Originally posted by Mixu
Tässä sivun yläreunassa on punainen nappi, jossa lukee valkoisella FAQ. Klikkaa sitä. Siirry sitten kohtaan "Palautusjuomat" ja lue ne viestit. Siellä kerrotaan, miten paljon wheytä tulee laittaa juomaan.
Saman FAQ:n takana on kohdassa "Lisäravinteet" kreatiinista tarinaa enemmän kuin tarpeeksi, myös dextroosista. Siellä on myös ihmetelty t-lusikoiden annoskokoja.
Ja sit jos joku jää viel vaivaamaan siin sitten painat sen punasen napin oikealla puolella olevaa search nappia...:kippis1:

Eniten minua kuitenkin kiinnostaa toi Whey+ että kuinka paljon esim. palautusjuomaan...kuinka monta teelusikallista(?)

Sori, en voinut olla nauramatta tuolle teelusikka-hommalle. Sais meikäläinenkin "lapata " melko monta teelusikallista palautusjuomaan... :lol2:

Mutta btw lue sieltä fakista paljon sinä tarvi tuota wheytä ja sun muuta...

5g=yksi teelusikallinen(kukkurallinen)

Originally posted by harde20
5g=yksi teelusikallinen(kukkurallinen)

Eikö se ollut 5g = yksi ruokalusikallinen?

...joo kyllähän tän tiesi...kysyppä täällä jotain jota et itse tiedä ja kysymys sattuu kuulostamaan hiemankin oudolta niin heti nauretaan päin naamaa...on kyllä osa niin itsekeskeistä porukkaa...menkää itteänne muualle kehumaan kerta niin viisaita olette ja tiedätte kaikesta kaiken...:blow:

Originally posted by Lobo
Ei sitä voi noin yleistää! (5g = 1 tasainen teelusikka tms) Jauhojen tiheydet vaihtelee!
Niin vaihtelee, mutta tiheyden muutos on niin pientä, että tähän mennessä kaikilla vastaan tulleilla kreatiineilla jokainen täällä on päässyt samoihin mittoihin. Tällöin kukkurallinen teelusikallinen on ollut noin 5 grammaa kreatiinia, valmistajasta riippumatta. Ja teelusikallahan tarkoitetaan tässä tapauksessa virallista teelusikan mittaa, joka on 5 ml.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom