oikeat lisäravinteet aloittelijalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
siis oikeat lisäravinteet aloittelialle. olen 14v 166cm ja painoa on 55kg eli olen aika pieni.
itse olen ajatellut palautumis juomana tuota: fast reco2
ja proteiini juomaksi: fast whey3
kannattaako tilata noi ja mitä muuta aloittelian kannattaa ottaa.
ps:olen kyllä käynyt salilla noin vuoden mutta en kunnon ohjelmilla enkä lisäravinteilla.

Ei kannata ostaa muuta kuin vitamiineja. Turhaan otat sokerihumalaa maltosta, syö nyt vaan äidin lihapullia. Sitten vasta kunnon suunnitelmaa kehiin kun alkaa testot oikeasti jylläämään.

keijo s sanoi:
Ei kannata ostaa muuta kuin vitamiineja. Turhaan otat sokerihumalaa maltosta, syö nyt vaan äidin lihapullia. Sitten vasta kunnon suunnitelmaa kehiin kun alkaa testot oikeasti jylläämään.
Mitä ihmettä!? Lihapullat tuonelaan ja bodysafkat esiin! :D
Siis IMO ei noissa lisäravinteissa mitään ikärajaa ole.

-eclipse- sanoi:
siis oikeat lisäravinteet aloittelialle. olen 14v 166cm ja painoa on 55kg eli olen aika pieni.
itse olen ajatellut palautumis juomana tuota: fast reco2
ja proteiini juomaksi: fast whey3
kannattaako tilata noi ja mitä muuta aloittelian kannattaa ottaa.
ps:olen kyllä käynyt salilla noin vuoden mutta en kunnon ohjelmilla enkä lisäravinteilla.
Sinun kannataa laatia itsellesi ohjelma ja laittaa ruokavalio kuntoon ja aika todennäköistä on, että se ei ole kunnossa. Voit ottaa lisäproteiinit tuosta mainitsemastasi Whey3:sesta tai FAST:in Hera80:sestä ja onhan pakkiksella muitakin heroja esim. Pro Slow joka on erinomainen välipala prode sekä törkeän hyvää Protein XL:ää sekä Opitum Nutrionin Whey 100%, damn vesi tulee kielelle kun noita ajattelee.:kuola: :kuola:

Palkariksi käy tuo FAST:in Reco2, mutta jos otat tuota laita vähän heraa kanssa jotta saisit prodet ja hiilarit 1:1 tai ostat FAST:ilta Muscle+ jossa on valmiiksi noi 1:1 tai Optium Nutrionilta AfterMax, ja vanilija on törkiän hyvää..:kuola:

NGV sanoi:
:

Eihän noissa mitään pahaa ole, mutta vähän oudoksuttaa että 14v jäbä haluaa tankata itseään kun ei varsinaiselle lihaskasvulle ole juurikaan edellytyksiä. Hyötysuhde jää kovin pieneksi, massakin kun mitä todennäköisimmin tulee fläsänä jos menee pluskaloreille. Kyllä ne äidin rakkaudella uunissa pyöräytetyt lihapullat on ihan oivaa täytettä kasvavan teinin suolenmutkaan. Järjellä ajateltuna kalsiumi, vitamiinit ja mineraalit olisi se prioriteetti numero yksi.

Rahkaa, Raejuustoa, Tonnikalaa, Ruisleipää, Maitoa, Kauraa, Kananmunia, Rypsiöljyä. Siinä on lisäravinnetta kerrakseen :D

Yöproteiini on ihan kiva ja palautusjuoma on alusta alkaen hyvästä.

Muistat vaan, että jauhoilla ei kasvamista luoda, vaan kunnon pöperöillä :)

Jep, palautusjuomaa nyt ehkä kannattaisi (jos sitäkään) käyttää, lisäproteiinille tuskin on vielä tuossa vaiheessa tarvetta.
Kunnon kotiruokaa vaan naamariin ja riittävä lepo vuorokaudessa, niin kyllä se siitä. Ikään kun tulee vuosi-pari lisää, niin sitten voi alkaa täydentämään tuota.

Mun mielessä tässä threadissa on aika hyvä esimerkki miltä 75kg painavan laihduttajan ruokavalio näyttää. Luulen että tuossa olisi hyvä määrä kaloreita painoisellesi kasvua tavoittelevalle harjoittelijalle. Tuossa on otettu kantaa myös niihin tärkeimpiin lisäravinteisiin.

Pelkkien lisäravinteiden vaikutus jää lompakon keventymiseen ellei muu ruokavalio ole ole edes suurinpiirtein ojennuksessa.

keijo s sanoi:
Eihän noissa mitään pahaa ole, mutta vähän oudoksuttaa että 14v jäbä haluaa tankata itseään kun ei varsinaiselle lihaskasvulle ole juurikaan edellytyksiä. Hyötysuhde jää kovin pieneksi, massakin kun mitä todennäköisimmin tulee fläsänä jos menee pluskaloreille. Kyllä ne äidin rakkaudella uunissa pyöräytetyt lihapullat on ihan oivaa täytettä kasvavan teinin suolenmutkaan. Järjellä ajateltuna kalsiumi, vitamiinit ja mineraalit olisi se prioriteetti numero yksi.
Hmm, maybe maybe. Mutta jos laittaa sen ruokavalion kuntoon jo nuorena niin se on kunnossa koko loppuelämän ja sitä helpompaa sitä on noudattaa isompana.:whip:

NGV sanoi:
Hmm, maybe maybe. Mutta jos laittaa sen ruokavalion kuntoon jo nuorena niin se on kunnossa koko loppuelämän ja sitä helpompaa sitä on noudattaa isompana.:whip:

Totta, mutta siihen hyvään ruokavalioon mahtuu ne äidin lihapullat todella hyvin. Ei niitä asioita kannata liian hankalaksikaan kuitenkaan tehdä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NGV sanoi:
Ei ole mutta nyt vois kyllä ihan oikeasti HIUKAN rajottaa. Jätkä on 14-v, ja sä sanot että lihapullat ei oo ok?
Mun mielestä lihapullat sopii sitä paitsi kaikkien ruokavalioon. Eihän niitä oo pakko tehä sikanaudasta ja lisätä kermaviilejä "taikinaan".

Oon muiden kanssa samaa mieltä siitä että ainakin palkkari kannattaa lisätä ruokavalioon.

Lihapullilla ja kaloreilla 14 vuotias etenee varsin hyvin vielä pitkän aikaa. Kannattaa kuitenkin se palkkari ottaa messiin jo nyt. Muutoin perussapuskaa ja senverran ettei pääse näivettymään. Tuossa iässä kasvuedellytykset ovat todella kovat, lihasmassaa tulee vaikka ei treenaisi laisinkaan ja kun salilla käy, niin vastine on vakuuttava.

nyt löysin tuolta verkko kaupasta tollasen palautus juoman kuin muscle+ oisko tollanen hyvä kun sisältää aika paljon tuot proteiinia ittessään.
että jos ottaisi pelkän tuollaisen ja vaikka vitamiinit

Back
Ylös Bottom