Oikea tapa treenata?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Teet kaiken oikein jos tavotteena on bikinfitness - kisat.

Mutta jos haluat olla joskus mies niin lopeta nyt vittu tuo 2000 kalorilla laitteissa 4x20 hinkkaamiset, jotka "polttaa hyvin persettä".
Syö kun mies, heitä myslit ja jugurtit roskiin ja syö lihaa/kanaa/kalaa/raejuustoa/kananmunia. Siirry vapaisiin painoihin ja tuplaa liikkeissä painot ja vähintäänkin puolita toistot. Pasko housuus ja maveta/kyykkää/penkkaa/punnerra/käännä/työnnä/väännä kutosia. Varmaan rupes paino nousemaan.

Tässä ketjussa haisee niin paljon estrogeeni, että hampaisiin ottaa.

Teet kaiken oikein jos tavotteena on bikinfitness - kisat.

Mutta jos haluat olla joskus mies niin lopeta nyt vittu tuo 2000 kalorilla laitteissa 4x20 hinkkaamiset, jotka "polttaa hyvin persettä".
Syö kun mies, heitä myslit ja jugurtit roskiin ja syö lihaa/kanaa/kalaa/raejuustoa/kananmunia. Siirry vapaisiin painoihin ja tuplaa liikkeissä painot ja vähintäänkin puolita toistot. Pasko housuus ja maveta/kyykkää/penkkaa/punnerra/käännä/työnnä/väännä kutosia. Varmaan rupes paino nousemaan.

Repesin tälle jostain syystä :D

Johtuu siitä, että kommentoijat ovat ikibulkilla olevia plösöjä. Läski lisää estrogeenin määrää kehossa. Tämän AP pystyy välttämään pysymällä MALTILLISELLA plussalla.

Miten voi olla niin hastavaa syödä joku piskuiset 2000cal, ihan vitun naurettavaa mussutusta.
Tätä kans mietin näiden "ei saa syötyä mitenkään tarpeeks" -jätkien kohdalla, tuosta kalorimäärästähän tulee about neljäsosa-puolet jo aamupalalla täyteen. Puuroa, raejuustoa, 4 munan munakas, pari leipäpalaa ja lasi maitoa/tuoremehua.

BdaHHBw.png

Pitää kyllä ihmetellä ootteko lukeneet kaikki alotusviestin jossa kerrotaan että kaveri on alle 62 kilonen. Ei tosiaan tarvi 4000 kcal päivässä vetää että paino lähtis nousuun.

Tätä kans mietin näiden "ei saa syötyä mitenkään tarpeeks" -jätkien kohdalla, tuosta kalorimäärästähän tulee about neljäsosa-puolet jo aamupalalla täyteen. Puuroa, raejuustoa, 4 munan munakas, pari leipäpalaa ja lasi maitoa/tuoremehua.

BdaHHBw.png

Itellä ei kyl oo aikaa aamusin kahta tuntia syödä aamupalaa niin jää vähän pienemmiks aamupalat mun osalta :D

Itellä ei kyl oo aikaa aamusin kahta tuntia syödä aamupalaa niin jää vähän pienemmiks aamupalat mun osalta :D
Ei puurolautaseen, munakkaaseen ja pariin leipäpalaan mee mitenkään kahta tuntia. Puuron tekee 2min mikrossa, minuutissa heittää raejuustot ja mehukeitot perään. Munakkaan paistaa ehkä 5min max ja samalla kun muna paistuu voi duunaa leivät. Sanoisin et max 30min valmistuksineen päivineen menee tollasen setin vetämiseen. Toki tääkin on tottumiskysymys, jotkut tykkää nakertaa yhtä leipäpalaa sen 15min ja tehä samalla jotain muuta mut siitähän pääsee kun tekee safkat valmiiks, istuu alas ja keskittyy syömään.

No jos on kiire niin sitten seuraavat ainekset blenderiin, mylly käyntiin ja sotku naamariin:
-kaurahiutale 100g
-rahka 250g
-rypsiöljy 20g
- banaani
- vettä/maitoa oman maun mukaan

tulee n. 800kcal ja nopea syödä, menee muutamassa minuutissa.

Zone-sarja -42%
No jos on kiire niin sitten seuraavat ainekset blenderiin, mylly käyntiin ja sotku naamariin:
-kaurahiutale 100g
-rahka 250g
-rypsiöljy 20g
- banaani
- vettä/maitoa oman maun mukaan

tulee n. 800kcal ja nopea syödä, menee muutamassa minuutissa.

Voiko tulla 800kcal muka noista seteistä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai te ymmärrätte että yks mäkkärin ateria on about 1000 kcal. Aika reippaita aamupaloja on.

Ei puurolautaseen, munakkaaseen ja pariin leipäpalaan mee mitenkään kahta tuntia. Puuron tekee 2min mikrossa, minuutissa heittää raejuustot ja mehukeitot perään. Munakkaan paistaa ehkä 5min max ja samalla kun muna paistuu voi duunaa leivät. Sanoisin et max 30min valmistuksineen päivineen menee tollasen setin vetämiseen. Toki tääkin on tottumiskysymys, jotkut tykkää nakertaa yhtä leipäpalaa sen 15min ja tehä samalla jotain muuta mut siitähän pääsee kun tekee safkat valmiiks, istuu alas ja keskittyy syömään.

Mä oon vaan aamusin niin jumissa että vaikken tee mitään muuta ni menee 10 minuuttia yhen ruispalan syömiseen. Siis pelkkään syömiseen. Ei tosiaan tee mieli syödä aamusin hirveesti mitään.

Kai te ymmärrätte että yks mäkkärin ateria on about 1000 kcal. Aika reippaita aamupaloja on.
Toki. Enhän mä missään kohtaa väittänyt, että itse vetelen tuollaisia joka aamu. Musta olis lähinnä kyllä ihanaa voida vetää esim tollasia settejä joka aamu, mutta itsellä on valitettavasti enemmänkin se ongelma, että maltan syödä vain sen 2000kcal/vrk ja nyt kun tavoitteena on pudottaa painoa kesäks, niin mun aamupala on yleensä 35g kaurahiutaletta, 100g raejuustoa ja fiiliksen mukaan sokeritonta mehukeittoa eli vähän reilu 200kcal. Tuo oli lähinnä yks esimerkki aamupalasta niille jotka valittelevat sitä, ettei päivän aikana saa syötyä mitenkään 2000kcal. Esimerkki jollasen söin tässä taannoin aamupalaks.

Toisena esimerkkinä vaikka 1 kokonainen ruispala, päälle voita, juustoa ja leikkelettä ja juomaksi lasi maitoa = 400kcal, joka pitää nälkää hyvällä tsägällä pari tuntia ja tossa tulee jo 1/5 siitä 2000kcal:sta. Tohon päälle lounas, välipala, illallinen ja iltapala niin ihme jos ei saa 2000kcal/vrk täyteen.

Mä oon vaan aamusin niin jumissa että vaikken tee mitään muuta ni menee 10 minuuttia yhen ruispalan syömiseen. Siis pelkkään syömiseen. Ei tosiaan tee mieli syödä aamusin hirveesti mitään.
Jos ei kiintee ruoka uppoo aamulla, niin voi kokeilla vetää tuotteet blenderiin ja juoda aamupalansa. Tai sit syödä kaloririkkaampia ruokia aamupalaks, lisäillä vaikka öljyä ruokiin. Tai opetella vaan syömään aamuisin, tuokin on pitkälti tottumiskysymys. Nämä siis siinä tapauksessa, että haluaa syödä aamuisin ns. kunnon aamupalan ja saada hilattua päivittäistä energiansaantia ylöspäin. Jos on tyytyväinen päivittäiseen energiansaantiinsa ja kehitys menee siihen suuntaan mihin sen haluaa menevän, ei tietty kannata tottumuksiaan pyrkiä muuttamaan.

Pitää kyllä ihmetellä ootteko lukeneet kaikki alotusviestin jossa kerrotaan että kaveri on alle 62 kilonen. Ei tosiaan tarvi 4000 kcal päivässä vetää että paino lähtis nousuun.

Itse lihotin jostain 62 kilosta 67 kiloon, ja kyllä siihen tarvittiin aivan järjetöntä mättämistä. Joka päivä en kaloreita laskenut, mutta muutamalta päivältä laskin ja kyllä yli 4000 kilokaloria päivässä tuli syötyä. Toki kulutuskin oli iso. Kallista nykyajan hinnoilla syödä noin paljon.

Ota joku huikee 1-jakonen ja rupea tekemään massatreeniä. Normi ruualla otat ylimääräsiä kaloreita ja palanpainikkeeks jotain kivaa massanlisääjää. Avot...

Tiedän kummiskin tunteen. Mullakin on ns. vakiopaino mihin tipahdan jossen skarppaa syömisten kans. Sain kerran nostettua painon 75kg mutta sitten kun massanlisääjä loppu ja rupesin syömään ns normaalisti, niin kuinkas kävikään, tipahdin alle 2kk lähtökuoppiin 68kg:aan. No nyt onneks on paino noussu jo melkein 72kg asti ilman mitää massajauhoja ja ylenpalttista syömistä. Lieneekö sitten lihasta tullut vai mikä, mutta ei ainakaan paino laske.

Itelläkin oli ongelmaa kun olin erittäin laiha. Katkolla käytiin ja sieltä sain innostuksen syödä ruokaa hyvin ja paino nousikin 6kk 20 kiloo. Lihastahan tuolloin juurikaan tullut, mutten kunnolla edes treenannut. Mutta pointti on se että noi "nopeat aineenvaihdunnat" voit heittää roskiin alkaa syömään ja treenaamaan kunnolla niin varmasti massa nousee. Ja mitä nyt itellä kokemusta ja täältä jo selaillut niin noi 20 toiston sarjat on turhaa rynkytystä jos massaa haluaa, niillä saavuttaa juuri sen että rasva palaa lihas kiinteytyy eli tulee kestävyyttä.

Sori ite melkein yhtä pihalla asioista kun aloittaja (En ihan sentään niin pihalla), noin olen ymmärtänyt. Korjaa tietenkin jos päin vittua kirjoittelin :hyvä: Jos tuo painon nousu jotenkin naurattaa tai muuta vastaavaa niin tarkoitus oli vain saada pulkannaruille vähän painoa lisää ja se 20 kiloa tuli aivan varmasti syömällä lenkillä ja pienellä nostelulla. Tosta on jo kauan ja nyt on jo vähän lihastakin. :dance: BTW Heitä noi somalit afrikkaan :)

Sori ite melkein yhtä pihalla asioista kun aloittaja (En ihan sentään niin pihalla), noin olen ymmärtänyt. Korjaa tietenkin jos päin vittua kirjoittelin :hyvä: Jos tuo painon nousu jotenkin naurattaa tai muuta vastaavaa niin tarkoitus oli vain saada pulkannaruille vähän painoa lisää ja se 20 kiloa tuli aivan varmasti syömällä lenkillä ja pienellä nostelulla. Tosta on jo kauan ja nyt on jo vähän lihastakin. :dance: BTW Heitä noi somalit afrikkaan :)

Siis eihän rasva pala millään toistomäärillä. Rasva palaa kun syöt vähemmän kuin kulutat vaikka makaisit sohvalla koko päivän tekemättä mitään. Ja lihaksen kiintetyminen on käsite jota... ei ole olemassa :D Ja totta kyllä, että ei ole 20 toiston sarjat optimaalisia lihaskasvulle.

Näin 4kk salilla käynnin jälkeen paino on noussut n. 64kg, n. 2000kcal päiväsaannilla.
Joo ja anteeksi että olen ihan kujalla asioista ja olen tyhmä.

Mutta kyllä sen nyt on huomannut että noilla väännöillä ja kaloreillakin pystyy tulosta tekemään, rautaa laiteissa nousee nyt enemmän ja pystyn tehdä pitempiä sarjoja.

Useampi paita on kanssa alkanut jo käymään pieneksi ja niitä joutuu hieman jo karsimaan, pitempään jos jaksan tehdä niin uskon kyllä saavani rikki sen 68kg ennen pitkään.

Tällä hetkellä tyytyväinen saavutukseen 4kk salilla putkeen, ainaki melkein. :D

Kilpparin vajaatoiminnan kanssa se paino vasta nousisikin, mutta tosiaan 2000 kaloris o varmaan lähelle +-0 vaik ei treenaiskaan, lisäile joku 500 kaloria ja kattele miten lähtee paino nousee. Pari kk vot nostaa vaikka 3kg/kk tahdilla painoo mutta jos et tykkää läskistä nii natikkana sellanen 0,5-1kg/kk o hyvä tahti. (Noob gainssit alta pois eka ofc) . Ja jumpat kans kuntoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom