Oikea massajuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkist
  • Aloitettu Aloitettu
Moikka!

Massajuomaa etsisin itselleni. Tiedän mitä massajuomalla tarkoitetaan, mutta en ole koskaan itse koittanut.

Onko kokemuksia hyvistä massajuomista? Pitäisi saada n. 1000 kcal lisää päivään kun aloitin bulkkaamaan.

Ravinto olisi tietenkin parempaa mutta ei meinaa mennä alas, vaikka aika riittäisikin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
blenderiin purkki rahkaa, 6 valkuaista ja 3 keltuaista sekä puoli desiä rypsäriä/oliiviöljyä. lisää kaloreita saa kätevästi myös mm. pähkinöistä

blenderiin purkki rahkaa, 6 valkuaista ja 3 keltuaista sekä puoli desiä rypsäriä/oliiviöljyä. lisää kaloreita saa kätevästi myös mm. pähkinöistä

Mikähän järki on bulkilla ruveta erottelee munista keltuaisia pois?

Ite asiaan liittyen oma "pirtelö" on ollu 2x250g Ehrmannia, 2-3dl marjoja, 2 kananmunaa, 1rkl rypsäriä ja 5-6dl maitoa. Joskus isken kaurahiutaleita sekaan. Iso satsi ja juomisessa voi hetki vierähtää, mutta on kyllä hyvää kun tarpeeks laittaa noita marjoja :P

Joo mut takas aiheeseen?

Oisko heralla jotaki massajuomia? Myös, mitä halvempi sitä parempi, mut tietenki tehokastakin pitää olla. Paras olis just joku jauhe joka sekotetaan maito/vesi?

Hera Mass 2? Esim? Vai mitä?

Leaderin XXL mass drink 750ml.
1062 kcal
protskua 35g
hiilareita 231g
rasvaa 0g
Toimii ainakin mulla tosi hyvin:) Maksaa about 3euroa, joten ei paha ;)

Sitte sellast, että vedättekö noi juomat heti esim 1000kcal vai 500 ja 500 päivän mittaan?

Veteen sekotettuna?

Otatteko pois kalorilaskurissa teidän salilla kulutetut kalorit vai lisäättekö ne? Itse lasken mukaan +500kcal. Onko oikein?

sci mx mass systemii voisin suositella mut hinta tosin ei oo mikää halvin, maku on iha jees mut vähän paksua jöötiä kylhän noit bulk up juomii löytyy :puntti:

Ittellä juuri tuo Sci MX mass systemi käytössä ikään kuin kokeena. Hinta oli ainoa negatiivinen asia mutta muuten aika tyytyväinen saa kyllä olla.

ite oon yhteensä 3 pussia (joku 21 kg) tota vetänyt. Rupes pikkasen maistuu puulta :D

juu täytyy myöntää itellä menny ny lähemmäs 4kiloo ja alko hiukan tökkiin mutta kyllä toi loppu pussi menee.
mutta kun massajuomasta puhutaan niin kyllä ajaa asiansa :D

Perkl mua harmittaa kun punaista maitoa ei saa mistään(?) hylana...

Wooot? Löytyypäs! Ihan k-kaupasta Pirkan punaista hyla maitoa ja muistakseni Prismassa Rainbowlla myös. On kyllä helvetin hyvää, hyla maidon snadi makeus ja rasvainen maku vielä tuohon.

Mutta aiheeseen. Nopea ja helppo massajuoma on tosiaan Takamaan "uffe" Tompan kaurahiutale-ehramm-funlight-vesi combo. Nuo sheikkeriin ja kurkusta alas. Mukaan vaikka vähän hyviä rasvoja vielä. 4dl kaurahiutaleita menee ainakin itsellä helposti alas. Punaisen maidon kanssa tulee lisäkaloreita helposti. Mielummin sapuskaa sheikkeriin ja kurkusta alas sen kummemin miettimättä kuin noita massanlisääjä juomia maltodekstriinillä. Hulkkikin veti sikabulkilla sapuskat sheikkeriit ja kurkusta alas kun ei jaksanut enää syödä kiinteetä. Mitäpä sitä ei tekisi lihasten (läskin) eteen.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom