Oikea massajuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkist
  • Aloitettu Aloitettu
Osta jotain halpaa, kyllä on ihmeellistä tököttiä jos isompi hinta takaa isommat massat. Mass blastia oon ite vetäny palkkarina monta tonkkaa ja maksaa kai joku 50€ per 4kg, tarjouksessa jotain 38€.

Jos meinaa 1000 kcal päivässä ottaa purkista niin 2-3 satsissa juonti kuulostaa passelilta. Itse en kyllä ottaisi kaloreita "massajuomista" kovinkaan paljon kun syöminen on kivaa ja joku 3-4000 kcal päivässä syö ihan ruokaakin jo ihan hyvin. Sitten on eri asia jos on 120kg liharekka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mass Nutritionin Super Gainer yks annos (132g) sisältää 496kcal 29 proteiinia 84hiilareita 3,71 rasvaa ja 3,23 ravintokuitua noita tuikkii 3 päivässä ni hyvä tulee.. suklaa on hyvä , vanilija paha

Entäs tämmönen satsi:

4 dl rasvatonta maitoa
30 g heraproteiinijauhetta
25 g kuorittuja seesaminsiemeniä
40 g kaurahiutaleita (pika)
150 g mansikoita
50 g mustikoita

Seesaminsiemenet ja kaurahiutaleet ensin tehosekoittmeen ja lisätään osa maidosta liruttaen, jotta saadaan tasainen seos. Lisätään marjat ja loppu maidosta sekä proteiinijauhe. Vedetään juoma turpaan.

kalorit: n. 630 kcal
prot: 49 g (31 %)
hiilihyd: 62 g (40 %)
rasva: 20 g (29 %)

kahdesti päivään tuosta tulee jo äkkiä laskien yli 1200 kcal.

Oon pitäny nyt vähä tilastoja painon noususta:

17.8 - 70.5kg
2.9 - 72kg (+ 1,5kg) - Aloitin mutant massin juomisen (4 kupillista = 1060kcal / pvä lisää)
8.9 - 74.6kg (+2,6kg)

Onko ihan normaalia vai pitäiskö jättää vaikka 2 kupilliselle mutant massit / pvä??

Oon pitäny nyt vähä tilastoja painon noususta:

17.8 - 70.5kg
2.9 - 72kg (+ 1,5kg) - Aloitin mutant massin juomisen (4 kupillista = 1060kcal / pvä lisää)
8.9 - 74.6kg (+2,6kg)

Onko ihan normaalia vai pitäiskö jättää vaikka 2 kupilliselle mutant massit / pvä??

melko samaa tahtia on tullu painoo ku mulle vaikka vähän vähemmän painanki.
paketissa tais olla 4 scooppii se max suositus/pvä mutta vähemmälläkin painoo tulee.
ite vedän 2/pvä. alussahan sitä olis menny vaikka yli 4 jos olis vaan vetäny mutta ny kun on jo juonu vähän nii alkaa toi 2/pvä oleen semmonen ettei enää kauheesti enemmän jaksa vetää.

kyllä se 4/pvä riittää ihan hyvin jossain vaiheessa voi siirtyy 3 tai 2 jos siltä tuntuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom