Ohojeita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pates
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pates

Oman pään luuta
Kaupunki
Oulu
Nyt kun olen jo 16 ja kasvu lähes päättynyt, olen ajatellut alottaa reenaamisen. Tiedän jotain perusjuttuja, että pitää venytellä ja syödä proteiinipitosta sapuskaa. Ohjelmaa vaan ei tunnu mistään saavan. Jos voisitte tekaista meikäläiselle ohjelman ja heitellä neuvoja. 3x viikossa aion käydä. Tavotteena saada kokoa, näköä ja itseluottamusta, eli ei niinkään kuntoa tahi voimaa. Mikä hevikitaristi se semmonen on jolla ei paita päälle mahdu?

Aika suhteellinen käsite tuo "kasvu on lähes päättynyt". Itse olin 16-vuotiaana muistaakseni vielä jokusen sentin alle nykyisen mitan, siis ihan useamman.

Valmiita 3-jakoisia ohjelmia netti ja foorumi ovat kuitenkin pullollaan, herra on hyvä ja alkaa vaan etsiä. Oma-aloitteisuutta edes sen verran, jooko?

Rautalankaversio 1.0= Meet tuolta etusivulta FAQ osiolle, jossa voit ihmettellä miten kaikkiin sun kysymyksiin on ehditty vastata jo ennen ku sä oot ees kysyny niitä. Jos ne ohjelmat kiinnostaa, niin klikkaat sieltä FAQ:sta ohjelmat, sieltä taas sekalaista ja johan tuntuu että löytää..jeps..lukuintoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom