ohjelmasta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eli olen aina treenannut 4-jakoisella ohjelmalla.ma,ti,to,pe.te jotka olette vaihtaneet 4-jakoisen ohjelman 3-jakoiseen,niin onko tulokset olleet parempia??tuntuu että ei saa kaikkia tehoja irti jos treenaa rinnan-olkapäät ja ojentajan samassa treenissä?

Minä kokeilin välillä vaihtaa 4-jakoisesta 3-jakoiseen ohjelmaan, mutta siinä kävi juurikin niin, että treenit oli mielestäni liian pitkiä, enkä saanut treenattua haluamallani tavalla. Voisi siis sanoa, että hieman jäi paha maku siitä. Nyttemmin teen 4-jakoisella ohjelmalla, tosin mulla se on jaettu kahdeksaan päivään seitsemän sijasta..

Älä treenaa rintaa, olkaa ja ojentajaa samana päivänä..

Jaa vaikka näin:

Ma
Rinta + Haba

Ti
Jalat

To
Olat + ojentajat

Pe
Selkä

Lisää vatsat jollekin päivälle ja Avot... Jo jaksaa

joo ajattelin itsekkin että treenit venyy pitkiksi 3-jakoisella ohjelmalla.olisin muttanut treenit silleen että ma,ke.pe ja la.mutta täällä pikkukylässä ei ole salit auki viikonloppuna.meinaa pikkusen vituttaa :curs:

Minä oon tehnyt jo pitkään erilaisilla nelijakosilla onjelmilla, kolmijaksosissa tuntuu reenit pitenevän taikka sitten pitää jättää sarjoja pois ja jotenkin vaan tuntuu jotain jäävän puuttumaan...mulla ainakin toi nelijakonen on paras vaihtoehto tällä hetkellä...

Suositut

Back
Ylös Bottom