oon täs nyt vähä aikaa tehny seuraavanlaisel ohjelmal. kolmannen treenikerran sijottamisel on vähä ongelmii. mut pitää viel katella mis kohtaa toimii parhaite. oon tehny jalat,selän,rinnan ja ojentajat salil ja vatsat kans. sit kotona hauiksen ja olkapäät. tietysti vois välillä vaihtaa salilla tehtäviä lihaksia. käyn salilla torstaisin ja sunnuntaisin/lauantaisin. kotona treenaan maanantaisin/tiistaisin. tiistain pelaan salibandyä maalivahtina. käyttämäni sali on isäni työpaikan sali. kaikki perusjutut löytyy.oon ohjelman kehitelly ite erinäisitä liikkeistä.
maanantai/tiistai hauis/olkapäät
hauiskääntö käsipainoilla 3*10-12
hauiskääntö vasaraotteella 3*10-12
keskitetty hauiskääntö 2*15
vipunostot sivulle 3*12
olankohautukset käsipainoilla 3*15
kiertäkalvosimet 2*15
välihuomatus :D : olkapäät on ehkä heikoin alueeni. viittiskö joku laittaa kuvia muista olkapääliikkeistä
pystypunnerruksen ja jonkun takaolkapääliikkeen oon ajetellu ottaa mukaan.
torstai jalat ja rinta ja vatsat
jalkakyykky 3-4* 15
reisiojennus 3* 12-15
pohkeet istuen 3*15
takareisiin ois pakkokeksii jotai mut vehe mis reisikoukistus tehää on takareisille perseestä ku laitteen paksu ja kova reunaa painaa polviin. joku pehmike pitää vissii kehittää. ja pitäisi joku kokenut pyytää mukaan näyttämään oikea tekniikkaa maveen ja sjmv:een ja hyvää huomenta liikkeeseen. jalkoihin siis kaipaan myös vinkkejä.
penkkipunnerrus kaulalle 3*10-12
ristikkäistalja 3*12
vipunostot sivulta 2*15
vatsarutistukset 3*10-15
vatsarutistukset sivutaivutuksella 2*15 /puoli
lauantai/sunnuntai
selkään kaipaan myös ehottomasti vinkkejä. salini alatalja on perseestä eikä "käänny" kunnolla.
ylätalja eteen 3* 12
ylätalja v-kahvalla 3*12
kulmasoutu tangolla 3*12
kapea penkki 3*10-12
ojentajapunnerrus taljassa 3*12
ranskalainen punnerrus tangolla 2*10-12
Tavoitteena on lihasmassa. toistoja oon ajatellu vaihtelun vuoksi vaihdella jonkun ajan päästä. olen aloittelija. mitat on 180/72. ruokavalio on suht kunnossa. välil vain tulee päiviä jolloin ei kerkeä pitämään syömisestä huolta. ja aina tietysti voisi syödä enemmän.
Mut vinkkejä kehiin ja kiitän jo valmiiksi neuvoista! :D
maanantai/tiistai hauis/olkapäät
hauiskääntö käsipainoilla 3*10-12
hauiskääntö vasaraotteella 3*10-12
keskitetty hauiskääntö 2*15
vipunostot sivulle 3*12
olankohautukset käsipainoilla 3*15
kiertäkalvosimet 2*15
välihuomatus :D : olkapäät on ehkä heikoin alueeni. viittiskö joku laittaa kuvia muista olkapääliikkeistä
pystypunnerruksen ja jonkun takaolkapääliikkeen oon ajetellu ottaa mukaan.
torstai jalat ja rinta ja vatsat
jalkakyykky 3-4* 15
reisiojennus 3* 12-15
pohkeet istuen 3*15
takareisiin ois pakkokeksii jotai mut vehe mis reisikoukistus tehää on takareisille perseestä ku laitteen paksu ja kova reunaa painaa polviin. joku pehmike pitää vissii kehittää. ja pitäisi joku kokenut pyytää mukaan näyttämään oikea tekniikkaa maveen ja sjmv:een ja hyvää huomenta liikkeeseen. jalkoihin siis kaipaan myös vinkkejä.
penkkipunnerrus kaulalle 3*10-12
ristikkäistalja 3*12
vipunostot sivulta 2*15
vatsarutistukset 3*10-15
vatsarutistukset sivutaivutuksella 2*15 /puoli
lauantai/sunnuntai
selkään kaipaan myös ehottomasti vinkkejä. salini alatalja on perseestä eikä "käänny" kunnolla.
ylätalja eteen 3* 12
ylätalja v-kahvalla 3*12
kulmasoutu tangolla 3*12
kapea penkki 3*10-12
ojentajapunnerrus taljassa 3*12
ranskalainen punnerrus tangolla 2*10-12
Tavoitteena on lihasmassa. toistoja oon ajatellu vaihtelun vuoksi vaihdella jonkun ajan päästä. olen aloittelija. mitat on 180/72. ruokavalio on suht kunnossa. välil vain tulee päiviä jolloin ei kerkeä pitämään syömisestä huolta. ja aina tietysti voisi syödä enemmän.
Mut vinkkejä kehiin ja kiitän jo valmiiksi neuvoista! :D