Ohjelmaa kehiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli laittakaa tohon mahdollisia korjauksia:

1.päivä

Jalat:

Pohkeet istuen 15,15,15
Pohkeet prässissä 12,12
Yhdenjalanprässi(räjähtävä) 6,6,6,6
Takareisipenkki(räjähtävä) 6,6,6,6
Etureisipenkki(räjähtävä) 6,6,6,6

2.päivä

Rinta,ojentajat,olat:

Rinta:

Leveä penkki 8,8,6,6
Vipunostot maaten/ 12,10,8
Ristikkäistalja/ 10,8,8
Alaviistopenkki 8,6,6
(apuliike vaihtuu 3 viikon välein)

Ojentajat:

Kapea penkki 8,6,6
Taljaojennus narulla/ 10,8,8
Ranskalainen kp/ 10,8,8
35cm loppuojennus 8,6,6
(apuliike vaihtuu 3 viikon välein)

Olat:

Vipunostot sivulle 10,10
Pystypunnerrus 10,10,8

3.päivä

Selkä,epäkkäät,hauis,forkut:

Selkä:

Selänojennus 15,12,12
Yhdenkäden kulmasoutu 15,10,10,8

Hauis:

Hauiskääntö tangolla 8,6,6
Keskitetty hauiskääntö 10,8

Forkut:

Hauiskääntö myötäotteella 8,6,6
Rannerullaus 12,12

Epäkkäät:

Kohatukset tangolla 12,10
Kohatukset kp 12,10

lisäksi vatsat 2-3 kertaa viikossa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ainakin toi 2.päivä näyttää liian hurjalta. Rinnalle tulee sarjoja 13 ja heti perään ojentajille 12.

Rinnalle riittää 6-8 sarjaa ja jos teet noi ojentajat samassa treenissä niin 5-6 sarjaa niille on mun mielestä ihan maksimi.

Lisäksi voisit vaihtaa noi olkapäät tehtäväksi rinnan jälkeen, muuten ojentajat tod.näk. on niin lopussa noista rinta- ja ojentajaliikkeistä ettet jaksa enää panostaa noiden olkapäiden massaliikkeeseen joka sinun tapauksessa näyttää olevan pystypunnerrus.

siis tohon 2.päivälle oli apuliikkeet oli vaihtoehtosia eli siinä oli toi / merkki eikä sentään 12 sarjaa rinnalle vaan tais tulla 7..

aapeli99 sanoi:
siis tohon 2.päivälle oli apuliikkeet oli vaihtoehtosia eli siinä oli toi / merkki eikä sentään 12 sarjaa rinnalle vaan tais tulla 7..

Ahaa.....tulkitsin kirjoittamasi väärin, 7 on ihan jees sarjamäärä.

Eka päivähän on aivan saatanasta. 6,6,6... Ei vaan hyvältä näyttää, kunhan tosiaan vaihdat nuo olkapäät ojentajia edeltämään. :thumbs:

Vatsoille riittää se kerta-pari viikkoon, jos treenaat ne kunnolla.

Tää on vaan mun mielipide mut mun mielestä selälle vois laittaa ainaki yhen tai jopa kaksi liikettä lisää esim. ylätalja ja alatalja...

Riittääkö vatsalle jos tekee 1-2 kertaa viikossa vatsapenkissä jonku 4 sarjaa ku muihin liikkeisiin ei saa kunnon tuntumaa esim. voimapyörä tuntuu viimisenä vatsassa..neuvoja vatsatreeniin siis kaipailen

ipe-88 sanoi:
Tää on vaan mun mielipide mut mun mielestä selälle vois laittaa ainaki yhen tai jopa kaksi liikettä lisää esim. ylätalja ja alatalja...

Kyllä oon erittäin samaa mieltä. Pääs livahtamaan ohi. :D Otat vaikka juuri ylätaljan tai vaihtoehtosesti leuanvedon sekä kulmasoutua seuraamaan tuon alataljan. Selänojennus vasta lopuksi.

Voimapyörä vaatii melko paljon voimaa koko keskivartalosta, mutta erittäin toimiva liike kunhan vähän aikaa treenaa. Vatsapenkillä suoria ja vinoja vatsoja tehden sekä jalkojen nostoilla alavatsaa treenaten pärjää kyllä erinomaisesti.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom