ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riqu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
eli onko tässä mitään järkee

päivä1
istumaan nousu 3x10
tasapenkki kapea ote 3x10
tasapenkki 3x10
vinopenkki 3x10
pystypunnerrus 3x10
vipunostot 3x10

päivä2
mave 3x10
pystysoutu 3x10
kulmasoutu 3x10
leuanveto 3x10
hauiskääntö 3x10
hauiskääntö käsipainoilla 3x10

päivä3
kyykky 3x10
istumaan nousu 3x10
maastanosto suorinjaloin 3x10
jalan ojennus 3x10
jalan koukistus 3x10
vinopenkki 3x10

treenaan kotona ja mulla on käsipainot, säädettävä penkki, leuanvetotanko ja yks pitkä tanko (penkkiin, maveen, soutuun)

edit: niin ja siis sellasilla painoilla että jaksaa just ja just noi sarjat loppuun

Itse tekisin näin:

Päivä 1:
Mave 3x
Kulmasoutu 4x
Leuanveto 4x
Kulmasoutu käsipainolla 4x
Hauiskääntö 3x
Hauiskääntö käsipainoilla 3x
Istumaan nousu 3x

Päivä 2:
Tasapenkki 3x
Vinopenkki 3x
Vipunostot maaten käsipainoilla 2x
Pystypunnerrus 3x
Vipunostot 3x
Kapea penkki 3x
Ranskalainen punnerrus3x

Päivä 3:
Kyykky 3x
Jalan ojennus 3x
Hyvää huomenta-liike 3x
Jalan koukistus 3x
Istumaan nousu 3x

Vaihdoin 1 & 2 päivän järjestyksen, jotta alaselkä ja takareidet ehtivät palautua maven aiheuttamasta rasituksesta jalkapäivää varten. Lisäsin myös sarjoja selkäliikkeisiin sekä otin pois tuon pystysoudun, joka on olkapääliike. Tuo leuanveto kannattaisi ehkä tehdä heti maven jälkeen, koska itselläni se ei ainakaan onnistuisi enää tuossa vaiheessa. 2 päivän treeniin vaihdoin liikkeiden järjestyksen ja lisäsin pari liikettä. 3. päivän treenissä vaihdoin liikkeiden järjestystä. Korvasin SJMV:n hyvää huomenta-liikkeellä, koska alaselkä saa turhan paljon rasitusta kun maanantaina on vielä tuo mave. Tietenkin voit kokeilla onnistuuko molempien liikkeiden tekeminen samalla viikolla? 3. päivään voisi lisätä myös pohjeliikkeitä jos niiden tekeminen onnistuu vapaalla tangolla?

Sori nyt että "tunkeudun" tänne muitten alottamalle thredille, mutta mulla ois muutama kysymys. Pystyykö ton hyvää huomenta-liikkeen korvaamaan SJMV:lla, eli vaikuttaako liikkeet samoihin lihaksiin? Itellä tuntuu ettei tanko pysy sielä niskassa ku teen hyvää huomenta liikettä.

Sitten vielä miten tehään vipunosto taakse? Muuta kysyttävää ei nyt tällä istumalla tuu mieleen ja kiitos jo etukäteen vastauksista.

vielä sellanen että teenkö noi sarjat vaan kerran treenipäivänä vai esim. niinku 2 kierrosta noi ekan päivän sarjat ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raaka-Rane sanoi:
Sori nyt että "tunkeudun" tänne muitten alottamalle thredille, mutta mulla ois muutama kysymys. Pystyykö ton hyvää huomenta-liikkeen korvaamaan SJMV:lla, eli vaikuttaako liikkeet samoihin lihaksiin? Itellä tuntuu ettei tanko pysy sielä niskassa ku teen hyvää huomenta liikettä.

Sitten vielä miten tehään vipunosto taakse? Muuta kysyttävää ei nyt tällä istumalla tuu mieleen ja kiitos jo etukäteen vastauksista.

Good Morning alias julle ja suorin jaloin veto ovat hyvin toistensa kaltaisia liikkeitä, ja itse vuorottelenkin niitä ohjelmistossani. Erona liikeissä on mielestäni lähinnä se, että julle ottaa lähinnä vain takareisiin eikä niinkään alaselkään (toki riippuu paljon tekniikasta, varmasti saa rasiutksen sinne selkäänkin, jos haluaa). Eli hyvin voit korvata jullen sjmv:llä, itse asiassa sjmv on imo parempi liike noin kokonaisuutena kuin hyvää huomenta.

Viparit taakse voi tehdä monella eri tavalla. Omat suosikkini ovat taljassa tehtävä (selinmakuulla vaakapenkillä, painopakat kylkien kohdalla molemmilla puolilla) sekä istuen käsipainoilla tehtävä variaatio (istutaan penkin reunalla, nojataan rintakehää etureisiin, liikutetaan käsipainoja yhdessä olevien jalkojen alta vaakatasoon.

Suoritustekniikoita löydät osoitteesta exrx.com tai net tai mikä-vittu-se-pääte-nyt-olikaan. Takaolkapäät on englanniksi rear delts.

jotenki tuntuu kauheen vähältä tehä esim. hauiskääntöä vaan 3 sarjaa viikossa mutta kaipa mä teita vanhempia ja kokeneempia uskon

riqu sanoi:
jotenki tuntuu kauheen vähältä tehä esim. hauiskääntöä vaan 3 sarjaa viikossa mutta kaipa mä teita vanhempia ja kokeneempia uskon

Luepa tämä thread uudestaan. Kuka täälä on 3 sarjaa viikossa käskenyt tekemään?

Päivä 1:
Mave 3x
Kulmasoutu 4x
Leuanveto 4x
Kulmasoutu käsipainolla 4x
Hauiskääntö 3x
Hauiskääntö käsipainoilla 3x
Istumaan nousu 3x

3+3=6? :D

Mitä mieltä tämmösestä ohjelmasta? Ma, ke ja pe on tarkoitus käydä salilla.

Päivä1 (selkä,takaolkapäät,takareidet,hauikset,forkut)
Mave 3x5
Alatalja 2x10
Ylätalja 2x10
Takaolat alataljassa 3x10
Takareidet laitteessa 4x15
Keskitetty hauiskääntö 3x10
Forkut 2x10

Päivä2 (rinta,olkapäät,ojentajat,reidet,pohkeet,vatsat)
Penkki 2x6
Vinopenkki kp 2x10
Olkapääpunnerrus kp 2x10
Pystysoutu 2x10
kapea penkki 2x6
Kyykky 3x6
Jalkaprässi 2x10
Pohkeet istuen 2x10
Pohkeet prässissä 2x10
Vatsat 2x15

Latest posts

Suositut