Hoj!
Olen lukenut varmaan kymmeniä ohjelmia tällä palstalla ja päätin lähteä muokkaamaan omanlaista ohjelmaa ja tähän tulokseen päädyin.
Teen 3-jakoista ohjelmaa jossa:
1.päivä - RINTA & Vatsat
Penkki 4*10
Chest Press David laitteessa 3*10
Pec Dec 3*8
Vipu nosto ylös suorin käsin 3*10
Erilaisia vatsarutistuksia ja pitoja
2. päivä - Hauis & Ojentaja - Epäkkäät
Erilaisia hauiskääntöjä 3*12
Ojentajat käsipainoilla sekä laitteessa 3*12
3. päivä - Selkä - Olkapää
Kulmasoutu 3*10
Ylätalja 3*8
Alatalja 4*8
Työntö ylös käsipainoilla (olkapää) 3*10
Sitten pari avaavaa liikettä selkään sekä etuolkaan käsipainoilla, en tiedä nimiä.
HUOM!! Jalkatreeni ei kuulu tähän ohjelmaa, sillä pelaan aktiivisesti jalkapalloa sm tasolla, niin ajattelin että niistä olisi vain haittaa herkkyyden kannalta.
P.S. Olen tehnyt tällä ohjelmalla huhti-toukokuun vaihteesta asti ja ohjelma on toiminut ihan odotusten mukaan. Sarjakestävyys noussut huomattavasti, lihasta ruvennut nousemaan ja voimaakin tullut ihan kohtalaisesti lisää. Reilu 5-10kg saanut lisätä jokaiseen sarjaan.
Olen lukenut varmaan kymmeniä ohjelmia tällä palstalla ja päätin lähteä muokkaamaan omanlaista ohjelmaa ja tähän tulokseen päädyin.
Teen 3-jakoista ohjelmaa jossa:
1.päivä - RINTA & Vatsat
Penkki 4*10
Chest Press David laitteessa 3*10
Pec Dec 3*8
Vipu nosto ylös suorin käsin 3*10
Erilaisia vatsarutistuksia ja pitoja
2. päivä - Hauis & Ojentaja - Epäkkäät
Erilaisia hauiskääntöjä 3*12
Ojentajat käsipainoilla sekä laitteessa 3*12
3. päivä - Selkä - Olkapää
Kulmasoutu 3*10
Ylätalja 3*8
Alatalja 4*8
Työntö ylös käsipainoilla (olkapää) 3*10
Sitten pari avaavaa liikettä selkään sekä etuolkaan käsipainoilla, en tiedä nimiä.
HUOM!! Jalkatreeni ei kuulu tähän ohjelmaa, sillä pelaan aktiivisesti jalkapalloa sm tasolla, niin ajattelin että niistä olisi vain haittaa herkkyyden kannalta.
P.S. Olen tehnyt tällä ohjelmalla huhti-toukokuun vaihteesta asti ja ohjelma on toiminut ihan odotusten mukaan. Sarjakestävyys noussut huomattavasti, lihasta ruvennut nousemaan ja voimaakin tullut ihan kohtalaisesti lisää. Reilu 5-10kg saanut lisätä jokaiseen sarjaan.