Ohjelma vaihtoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sabatto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On hemmetin tyhmää alottaa uus ketju tästäkin, kun näitä on täällä varmaan miljoona kappaletta, mutta oon surkee käyttään tota hakua niin alotan nyt kuintenkin. Sori.

Elikkäs homman nimi ois se että oon nyt syksystä asti paukutellu menemään tolla Arskan kulstasella kuusikolla, mutta oon miettiny että mihin tästä kannattais alkaa siirtymään? Mulla ois mahikset käydä se kolme kertaa viikossa salilla. Tuntuu että pikku hiljaa on kehitys himmaantua, niin pitäiskö harkita vaihtoa johkin toiseen 1-jakoseen, vaiko pitäytyä vielä tässä, vaiko vallan harkita jotain useempi jakosta esim. 2-jakosta? Jos joku viittis vielä heittää mahdollisia ohjelmia niin niin ois mahtavaa! :rock:

Tän ois voinu laittaa vaikka sinne Arskan threadiin... mutta jos G6 olis sun eka ohjelma, niin seuraavaksi Starting Strength (löytyy Pakkikselta)!

Täältä löytyy eri jakojen hyviä ja huonoja puolia, löytyy myös esimerkkiohjelmia: http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/53396-aloittelija-lue-taemae/

Osittain on makuasiakin. Jos haluat vaihtelua niin ihan hyvin voi siirtyä 2- tai 3-jakoseen ohjelmaan jos aikoo treenata sen 3 kertaa viikossa. Lihasryhmien jakamisesta itsellä ainakin se merkittävä hyöty ettei tule "tarpeettomia" taukopäiviä kun kaikki lihakset jumissa ja pitää odottaa palautumista. Riippuu siitäkin haluatko samantyyppistä kuin kultainen kuusikko vai jotain ihan uutta.

Vaihtelu on ihan hyväksi, lihakset kun tapaavat tottua treeniin. Kehityksen hidastuminenkin voi johtua siitä että on tehty samaa tarpeeksi kauan. Voihan sitä tehdä seuraavaksi vaikka 3-jakosta jonkun aikaa ja vaihtaa sitten taas. Tai sitten vaan vaihtaa liikkeet ja jatkaa 1-jakosella. Nyt taisi olla vähän ympäripyöreä vastaus :)

^ Niih, paitsi et jos on SS käymättä läpi, niin se on paras ja ainut vaihtoehto tässä vaiheessa :) (olettaen, että täys alottelija kyseessä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom