Ohjelma vaihtoon taas!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hauikset tuli nyt ensimmäistä kertaa kipeäksi. Ovat olleet jo 2 päivää ja luulen että ovat vielä huomennakin. Tämä johtuu mielestäni siitä että en tehnyt selkää lainkaan, vaan pelkät yhdeksän sarjaa hauista(norm. 6-8) ja rannetta 2 ja kyynärvarsia 2. Selkää ja hauista ei missään nimessä samana päivänä!!

Ajattelin siirtyä kolmijakoisesta nelijakoiseen.
Rinta,Olkapäät,Ojentajat,Hauis,Jalat,Vatsat,Selkä.
Nuo pitäisi viikossa mennä läpi.
Maanantaina on paljon aikaa ja jalat pitäisi tehdä, koska pe on harkat.
Sunnuntaina en tekisi mielelläni mitään paitisi ehkä aamuaerobinen.
Mites millekin päivälle.

Eikö jotkut ole valittanut rinnan ja hauiksen teosta samana päivänä, että jos vaikka rinnan tilalle jotain.
Täytyy silti kokeilla miten onnistuu.

Jotkut kai on valittanu, mutta itselläni ei ainakaan ole mitään ongelmaa ja toihan on yleisin 4-jakonen. Suosittelen ainakin kokeilemaan jos et jo ole. Toi rinta olis hyvä tossa niin kerkeis ojentajat palautuu kummastakin treenistä. Tietenkin palautumisnopeus on yksilöllitä, mutta näin mulla.

Ei se rinnan ja hauiksen teko samana päivänä, vaan se rinnan ja hauiksen teko joka päivänä :rolleyes:

Ihan ok mun mielestä tuo enkelin jako.

No pääseepähän näkemään ketä salilla on tiistaina,torstaina ja lauantaina, koska en ole varmaan koskaan käynyt niinä päivinä salilla.

nahjus sanoi:
Ei se rinnan ja hauiksen teko samana päivänä, vaan se rinnan ja hauiksen teko joka päivänä :rolleyes:

Ihan ok mun mielestä tuo enkelin jako.
Tuosta tuli mieleen ne "isot" ihmiset, jotka tekevät 10 sarjaa penkkiä maanantaisin ja keskiviikkoisin ja pitävät paljon ääntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom