Ohjelma salille jossa penkki+jalkakyykkyteline+käsipainot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja badmofo
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen hetken aikaa käynyt salilla jossa on siis vain penkki, jalkakyykkyteline, tanko+kiekkoja, säädettävät käsipainot ja leuanvetotanko. Haluaisin neuvoja hyvää ohjelmaa varten. Tarkotus on saada sekä voimaa että massaa. Kiitokset etukäteen. :worship:

badmofo sanoi:
Eli olen hetken aikaa käynyt salilla jossa on siis vain penkki, jalkakyykkyteline, tanko+kiekkoja, säädettävät käsipainot ja leuanvetotanko. Haluaisin neuvoja hyvää ohjelmaa varten. Tarkotus on saada sekä voimaa että massaa. Kiitokset etukäteen. :worship:

No tuolta FAQeista poimit jonkun ohjelman, johon sijoittelet tarvittavat liikkeet. Tuossahan onkin jo kaikki tarpeellinen eli kyykkyä, mavea, penkkiä, leuanvetoa selälle ja haiuksille ja sitten käsipainoilla eri liikkeitä sekä tangolla kulmasoutua jne. Siitä vain soveltamaan.

Kauanko olet treenannut? Onko tekniikat kunnossa? Minkä jakoista ohjelmaa olet hakemassa?
Mulla tuli ainakin heti mieleen Arnoldin Golden Six -ohjelma, jolla treenataan koko kroppa kerralla ja tehdään 3 kertaa viikossa. En sitten tiedä onko paras vaihtoehto, jos ei ole vielä tutustunut saliin kunnolla, mutta ainakin soveltuisi noihin ehtoihin.

Lisää aiheesta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39774

pisti vähän hymyilyttään toi "vain" sana :D Siis tolla setillähän sä saat tehtyä koko kropan mainiosti. Saat käytännössä kaikki tarvittavat liikkeet tehtyä. Tässä keskustelussa on noita liikkeitä ainakin ja tuolta sivulta löytyy sitten lisää: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
(tosin liikkeiden tekniikat ei oo parhaita mahdollisia, joten ei kannata kaikissa ainakaan ihan suoraan matkia)

ps. machines for pussies :whip:

Samat ohjelmat sopii kuin kaikille muillekkin varmaan... tietty et tee ala-/ylätaljaa jos ei semmoista ole. Eikös ollut helppoa?

Nimim. Kuulostaa tutulta tuollainen sali, itsekkin 2v käyny tommosella paitsi että meilläpäs onkin talja jota en tee.

Jos treenaus on tuttua huttua niin kokeile vaikka Single Factor -ohjelmaa tuolta "Treeniasiaa normikehoiluun kyllästyneille". Kyseessä on koko kroppa 3 kertaa viikossa -treeni, jossa pääliikkeet ovat kyykky, kulmasoutu ja penkki.

Linkki.

illuusio sanoi:
Kauanko olet treenannut? Onko tekniikat kunnossa? Minkä jakoista ohjelmaa olet hakemassa?
Mulla tuli ainakin heti mieleen Arnoldin Golden Six -ohjelma, jolla treenataan koko kroppa kerralla ja tehdään 3 kertaa viikossa. En sitten tiedä onko paras vaihtoehto, jos ei ole vielä tutustunut saliin kunnolla, mutta ainakin soveltuisi noihin ehtoihin.

Lisää aiheesta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39774

Nyt on 3kk takana. Tekniikat on kutakuinkin hallussa hyvän opastuksen ansiosta. Tehokas ohjelma vain puuttuu.
Tarkotus on käydä 3-4 kertaa viikossa salilla. :)

Kiitoksia kaikille vastauksista! Tuo Arnoldin ohjelma näyttää mielenkiintoselta joten taidan ottaa sen testiin.
Olen tosin kuullut että sarjoja kannattaisi vaihdella alussa, että lihas saa monipuolista ärsykettä?
Vai onko parempi että tekee samoilla sarjoilla pitempään?

badmofo sanoi:
Kiitoksia kaikille vastauksista! Tuo Arnoldin ohjelma näyttää mielenkiintoselta joten taidan ottaa sen testiin.
Olen tosin kuullut että sarjoja kannattaisi vaihdella alussa, että lihas saa monipuolista ärsykettä?
Vai onko parempi että tekee samoilla sarjoilla pitempään?
Ota käyttöön vaikka tämä Timba79:n tekemä jaksotus toistoille niin vaihtelua tulee sopivin väliajoin.
1. kk 12-15 toistoa per sarja
2. kk 8-12 toistoa per sarja
3. kk 6-8 toistoa per sarja
Ja alusta uudelleen

Back
Ylös Bottom