Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
badmofo sanoi:Eli olen hetken aikaa käynyt salilla jossa on siis vain penkki, jalkakyykkyteline, tanko+kiekkoja, säädettävät käsipainot ja leuanvetotanko. Haluaisin neuvoja hyvää ohjelmaa varten. Tarkotus on saada sekä voimaa että massaa. Kiitokset etukäteen.![]()
illuusio sanoi:Kauanko olet treenannut? Onko tekniikat kunnossa? Minkä jakoista ohjelmaa olet hakemassa?
Mulla tuli ainakin heti mieleen Arnoldin Golden Six -ohjelma, jolla treenataan koko kroppa kerralla ja tehdään 3 kertaa viikossa. En sitten tiedä onko paras vaihtoehto, jos ei ole vielä tutustunut saliin kunnolla, mutta ainakin soveltuisi noihin ehtoihin.
Lisää aiheesta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39774

Ota käyttöön vaikka tämä Timba79:n tekemä jaksotus toistoille niin vaihtelua tulee sopivin väliajoin.badmofo sanoi:Kiitoksia kaikille vastauksista! Tuo Arnoldin ohjelma näyttää mielenkiintoselta joten taidan ottaa sen testiin.
Olen tosin kuullut että sarjoja kannattaisi vaihdella alussa, että lihas saa monipuolista ärsykettä?
Vai onko parempi että tekee samoilla sarjoilla pitempään?