Ohjelma pelkästään käsille..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja krisu1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Eli nyt olisi tavoitteena saada sitä lihasta , pelkästään käsiin eli siis ojentajiin ja hauikseen.. Eli minä voisin käydä pari kertaa viikossa salilla esim. maanantaina ja torstaina.. Niin siis kaipaisin vinkkiä että mitä laitteita käyttäisin ja mimmoisilla toistoilla /sarjoilla niitä liikkeitä tekisin? :nolo: kiitoksia jo etukäteen vinkeistä :)

Mitä hiton järkeä tässä on? Treenata pelkkiä käsiä? Ehdottomasti alat treenaamaan koko kroppaa tasaisesti. Näyttä vain ja ainoastaan typerältä jos miehellä on kehittyneet kädet, mutta muuten on pelkkää luuta ja nahkaa. :david:

Eiköhän nyt kuitenkin kannattaisi miettiä uudestaan tuota pelkkää käsitreeniä nimittäin penkki puuttuu kokonaan! ;)

Noh juuh myönnän että se kuullustaa tyhmältä :( No mitäs te suosittelisitte ? noiden käsien lisäksi? ehh kun aloittelia olen.. :itku: :nolo:

krisu1 sanoi:
Noh juuh myönnän että se kuullustaa tyhmältä :( No mitäs te suosittelisitte ? noiden käsien lisäksi? ehh kun aloittelia olen.. :itku: :nolo:

Vaikka aloittelia oletkin niin se ei estä aloittamasta suoraan treenaamaan koko kroppaa, parempi vain! Käytä searchia niin löydät kymmeniä eri ketjuja eri treeniohjelmista. Itse kuitenkin suosittelisin 2-jakoista ohjelmaa ennemmin kuin 4-jakoista. Älä myöskään ujostele ottaa kyykkyä ja maatavetoa tai suorinjaloinmaastavetoa mukaan ohjelmaasi, vaikka aloittelija oletkin. Aloita pienillä painoilla ja opettele aluksi hyvä tekniikka.

Hankit itsellesi jonkun neuvomaan saliliikkeet oikein ja sitten painut sinne salille reenaamaan. Tuot vaikka tänne samaan threadiin jonkun 2-jakoisen ja katellaan olisko se hyvä.

Periaatteessa tuossa iässä voisi/saisi/kannattaisi tulosta ihan vain punnertamalla ja leukoja vetelemällä kotona. Jätät´noi salitouhut sitten vaikka vähän myöhemmäksi.

-Marchi- sanoi:
Periaatteessa tuossa iässä voisi/saisi/kannattaisi tulosta ihan vain punnertamalla ja leukoja vetelemällä kotona. Jätät´noi salitouhut sitten vaikka vähän myöhemmäksi.

Jaa, mun mielestä taas ihan hyvä aloitella salillakäynti. Kunhan muistaa harrastaa myös muuta liikuntaa (kuten vaikka pallopelejä) ja siellä salilla keskittyy vähintään vuodenajan tekniikoiden hiomiseen ja pitää painot maltillisina. Hyvät pohjat tuosta saa myöhempää kovaa treeniä varten.

Eli salille vaan, mutta unohtaa käsikikkailut ja treenaa koko kroppaa tasaisesti.

Back
Ylös Bottom