Ohjelma päättyy -> Mitä seuraavaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hene83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen reenannut viimeiset 7 viikkoa 3-jakoisella (jalat, rinta/olkapäät/ojentajat, selkä/hauis) ohjelmalla jossa pääliikkeinä ovat olleet kyykky, penkki ja mave/rive. Olen tehnyt kuusi sarjaa pääliikettä tyyliin 2x10, 2x8, 2x6 lisäten joka toiseen sarjaan liikkeestä riippuen 5-10 kg. (esim penkki 2x10x55, 2x8x60, 2x6x65).

Aloituspainoja olen nostanut kurinalaisesti 2,5-10 kg joka reeniin. Kehitys on ollut huomattavaa. Harjoituspainot ovat nousseet koko ajan. (esim. kyykky 2x10x55, 2x8x65, 2x6x75 -> 2x10x70, 2x8x80, 2x6x90). Työn määrä treenissä on siis kasvanut viikko viikolta.

Nyt olen tekemässä viimeistä viikkoa tällä ohjelmalla ja olenkin miettinyt minkälaisella ohjelmalla alkaisin seuraavaksi pumppaamaan. Kaipaisin apua ja ideoita kaikilta alan guruilta. Olisiko voimapainotteisen ohjelman vuoro vai jatkanko saman tyylisellä ohjelmalla? ...Jotain muutosta tähän kuitenkin kai pitäisi saada jotta kehitys jatkuisi tehokkaana.

...Ottakaa kantaa, kiitos!

En oo mikään guru, mutta itte tein myös reilu puolisen vuotta 3-jakosella ohjelmalla. Sitten vaihdoin joku aika sitten HST:hen ja jumalauta et kehitys lähti nousuun, sekä massa että sarjapainot noussu nopeesti ja rasva viel palaa samalla, vaikka koitan syöda niin perkeleesti. Eli jos haluat vaihtelua ja jatkaa kehitystä, niin vink vink: HST!

HST:n topikkihan on tuolla treeni puolella nimellä "koko kroppa 3 kertaa viikossa".

Kiitoksia vastauksistanne. HST-tyyli on kyllä näköjään saanut ihan hyvää palautetta foorumilaisilta mutta hieman se silti arveluttaa...

Kannustakaa minua kokeilemaa! :worship:

Itse kannustaisin jatkamaan toimivalla ohjelmalla, alussa tulee lähes millä tahansa ohjelmalla tulosta. Ei sitä ohjelmaa joka toinen kuukausi tarvi vaihtaa :)

Back
Ylös Bottom